فرهاد خاطره خوبی از الاهلی دارد؛

رکوردی ویژه مختص مجیدی برای تکمیل دبل خودش+عکس

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۸:۲۸
کد خبر: ۹۶۵۱۳۴
رکوردی ویژه مختص مجیدی برای تکمیل دبل خودش+عکس
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال 10 سال پیش با دبل خاطره انگیز خود مقابل الاهلی این تیم را شکست داده و در صورت برد رکورد جالبی از خود به جا خواهد گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال 10 سال پیش با دبل خاطره انگیز خود مقابل الاهلی این تیم را شکست داده و در صورت برد رکورد جالبی از خود به جا خواهد گذاشت. بر اساس این خبر بازی فردا سومین تقابل 2 تیم در تاریخ خواهد بود. پیش از این در سال 88 و در مرحله گروهی یک بار دیگر آبی پوشان ایران با سفیدپوشان شهر جده همگروه بودند.

در بازی رفت و در شهر جده استقلالِ تحت هدایت صمد مرفاوی، بازی را در خانه حریف هجومی آغاز کرد و با ضربه سر فرهاد مجیدی نیمه اول را با حساب یک بر صفر به سود خود خاتمه داد. نیمه دوم  این بار با ارسال دقیق خسرو حیدری روی دروازه الاهلی و ضربه سر تمام کننده مجیدی 2 بر صفر به سود استقلال آغاز شد و نماینده عربستان در ادامه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  نوع شادی مجیدی در این گل یکی از حرکات منحصر به فرد سر ربی این تیم شد. در این دیدار یکی از تصویرها و گل های بیاد ماندنی ستاره سابق  و سرمربی امروز بارها در فضای مجازی بازنشر شد.

فرهاد مجیدی بعد از گل به الاهلی

استقلال تقابل برگشت را هم به سود خود به پایان رساند تا مجیدی تا به حال در هیچ دیداری به الاهلی نباخته باشد و این شانس را دارد تا به عنوان اولین مربی این بازی را هم ببرد. دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و استقلال ایران در چارچوب بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه B روز دوشنبه در کویت برگزار می‌شود.

نظر شما