محمود یاوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیر توان شکست ژاوی را دارد/ گام محکم سپاهان در بازی اول کار را برای زردپوشان راحت می‌کند/ اسکوچیچ مربی خوشفکر و کاربلدی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۱۱:۲۵
کد خبر: ۹۶۵۳۰۷
امیر توان شکست ژاوی را دارد/ گام محکم سپاهان در بازی اول کار را برای زردپوشان راحت می‌کند/ اسکوچیچ مربی خوشفکر و کاربلدی است
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیمی که می‌خواهد از گروه خود به عنوان صدرنشین صعود کند بازی در قطر و امارات و هر جای دیگری و مقابل هر باشگاهی نباید برایش تفاوتی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود یاوری، پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت سپاهان و دیدار حساس مقابل السد قطر به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه سپاهان گام نخست را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشت و در حال حاضر هم تیم در شرایط خوبی به سر می برد و بنده به آینده در مسابقات آسیایی خوش بین هستم.

وی در ادامه افزود: البته سپاهان پیش از شروع مسابقات نزدیک بود به دلیل مطرح شدن موضوع رفتن قلعه نویی دچار حاشیه شود اما موضع قاطعانه باشگاه و گفتن یک نه محکم در کنار تعهد قلعه‌ نویی به تیم باعث شد سپاهان در نخستین بازی خود تیم قدرتمند العین را که سابقه قهرمانی لیگ قهرمانان را نیز دارد با اختلاف بالا شکست دهد.

سرمربی سابق زردپوشان تاکید کرد: تیمی که می‌خواهد از گروه خود به عنوان صدرنشین صعود کند بازی در قطر و امارات و هر جای دیگری و مقابل هر باشگاهی نباید برایش تفاوتی داشته باشد. سپاهان خوشبختانه تمرینات خوبی داشته و بازیکنان در شرایط مناسبی به سر می برند و معتقدم سه امتیاز بازی حساس و فردا را در این تیم می تواند کسب کند.

یاوری در پاسخ به این سوال که به نظرش جدال قلعه‌نویی و ژاوی اظهار داشت: من فکر می کنم امیر توان شکست ژاوی را دارد، هرچند مربی اسپانیایی ابزار خوبی در دسترس دارد. قلعه‌نویی هم مربی کاربلدی است که براساس توان و نوع بازی تیم را آماده می کند و آنالیز کامل از حریفانش داشته و در عمل نشان داده مربی خوشفکری است. ضمن اینکه بازیکنان سپاهان نیز به لحاظ روحی روانی و فنی در شرایط ایده‌آل به سر می‌برند.

سرمربی پیشین تیم ملی با اشاره به حضور اسکوچیچ روی نیمکت این تیم عنوان کرد: بنده دیروز در رادیو گفتگویی پیرامون سرمربی تیم ملی انجام دادم که برخی از صحبت های من سوء برداشت داشته اند. بنده بر روی دو نکته تاکید دارم و این نکته اول این است که باید به مربی خارجی زمان بدهیم تا در دراز مدت بتواند افکاری که در ذهن دارد را در تیم پیاده کند و نکته دوم این است که کمیته فنی متشکل از دو نفر معنایی ندارد و ما باید برای تیم ملی فکر واقعی کنیم.

یاوری گفت: بنده در اینجا از اسکوچیچ عذرخواهی می کنم اگر حرفی از سوی من باعث ناراحتی او شده است. اسکوچیچ یک مربی با سواد و با اخلاق است همه باید از او حمایت کنیم تا تیم ملی بتواند سرش را در آسیا بالا بگیرد. کی‌روش در آزادی هم نتوانست عراق را شکست دهد و این نشان می‌دهد سرمربی جدید تیم ملی کار سختی پیش رو دارد و همه خانواده فوتبال ایران بر اساس عرق ملی باید از کادر جدید این تیم حمایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز