علی انصاریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قضاوت درباره استوکس زود است/ بازی ساده در آسیا وجود ندارد/ هواداران در امارات برگ برنده پرسپولیس هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۵:۱۸:۴۷
کد خبر: ۹۶۵۳۲۰
قضاوت درباره استوکس زود است/ بازی ساده در آسیا وجود ندارد/ هواداران در امارات برگ برنده پرسپولیس هستند
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است نماینده ایران بتواند مقابل الشارجه به برتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی انصاریان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه به خبرنگار برنا گفت: در لیگ قهرمانان آسیا بازی ساده وجود ندارد و برعکس بسیاری معتقدم پرسپولیس دیدار راحتی در امارات نخواهد داشت.

وی افزود: البته پرسپولیس در امارات از گذشته تا امروز هیچ‌وقت تنها نبوده است. آنچه که همواره در بازی‌های برگزار شده در این کشور شاهد بودیم این است که هواداران ایرانی تیم‌های خودشان را تنها نمی‌گذارند و حضور و تشویق طرفداران پرشور در کنار وضعیت فنی تیم می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد و نکته مثبتی به شمار بیاید.

مدافع اسبق سرخ پوشان در پاسخ به این سوال که نظرش پیرامون مهاجمان جدید پرسپولیس به ویژه آنتونی استوکس چیست؟ اظهار داشت: پرسپولیس در نیم‌فصل تغییراتی داشت، از جمله اینکه کادرفنی دستخوش تغییر شد. در همین باره باید گفت نحوه بازی تیم تفاوت زیادی نداشته و با توجه به اینکه اکثر بازیکنان با بازی در سیستم فعلی آشنا هستند، روند تغییرات مثبت بوده است.

انصاریان گفت: درباره مهاجمان جدید به نظر من با انجام 2_3 بازی نمی توان درباره آنها با قاطعیت نظر داد و فکر می‌کنم زود است استوکس را قضاوت کنیم. در نهایت معتقدم به‌رغم این نکته که دیدار با الشارجه ساده نخواهد بود، پرسپولیس توان کسب سه امتیاز حساس این بازی را دارد و امیدوارم بازیکنان بتوانند در پایان بازی دست پر زمین را ترک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز