احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

السد تیم عنوان‌داری در آسیا است/ با برد پرگل سپاهان در هفته اول بازیکنان انگیزه گرفته‌اند/ ماندن قلعه‌نویی بهترین اتفاق بود

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۰۶:۴۵
کد خبر: ۹۶۵۶۸۹
السد تیم عنوان‌داری در آسیا است/ با برد پرگل سپاهان در هفته اول بازیکنان انگیزه گرفته‌اند/ ماندن قلعه‌نویی بهترین اتفاق بود
پیشکسوت سپاهان گفت: السد تیم متفاوتی است و تیمی که در غرب آسیا عنوان‌دار است قطعا کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احمد جمشیدیان، پیشکسوت سپاهان، درباره دیدار این تیم مقابل السد قطر در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: سپاهان در دیدار نخست مقابل العین به یک پیروزی ارزشمند و پرگل رسید که واقعا عملکردشان خوب بود اما بازی با السد کاملا متفاوت است. شرایط بازی‌های آسیا کاملا با سایر مسابقات فرق دارد و فاصله تیم‌ها از هم خیلی زیاد نیست.

وی افزود: حتی من فکر می‌کنم سپاهان این نتیجه را در بازی برگشت که در اصفهان هم خواهد بود نمی‌تواند تکرار کند چون تیم‌های غرب آسیا فاصله زیادی با هم ندارند. درمورد دیدار با السد هم باید بگویم بازی متفاوتی خواهد بود چراکه السد تیم متفاوتی است، تیمی که در غرب آسیا عنوان‌دار است قطعا کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. البته سپاهان هم با توجه به برد پرگلی که مقابل العین به دست آورد قطعا انگیزه زیادی برای کسب دومین پیروزی دارد.

بازیکن پیشین سپاهان اظهار داشت: در کنار این سال‌ها پیش و سالی که السد قهرمان این رقابت‌ها شد در دور گروهی در هر دو بازی رفت و برگشت سپاهان را شکست داد، بنابراین سپاهانی‌ها در این دیدار حتی به دنبال انتقام آن نتیجه هم خواهند بود که با این اوصاف به نظر می‌رسد السد نیز کار آسانی مقابل نماینده ایران نخواهد داشت.

جمشیدیان درباره ماندن قلعه نویی در کنار سپاهان گفت: تجربه ثابت کرده که قلعه‌نویی هر وقت از یک تیم جدا شده آن تیم مدت‌ها پس از جدایی این مربی با مشکلات متفاوتی مواجه شده است. با رفتن قلعه نویی سپاهان قطعا متضرر می‌شد. به هرحال این تیم با تفکرات قلعه نویی بسته شده و بهتر بود که با همین مربی هم ادامه دهد و خوشبختانه این اتفاق هم افتاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز