هادی رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقداری از سیاست‌های خودمان عدول کردیم/ زمان را برای فوتبال ۵ نفره از دست دادیم/ فقط مصوبات هیات اجرایی را انجام دادم

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۶:۴۳:۰۷
کد خبر: ۹۶۵۸۲۷
دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: مقداری از سیاست‌ مان عدول کردیم و موافقت شد تا بازیکنان بسکتبال با ویلچر بدون توجه به گروه‌ بندی خاصی اعزام شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، درخصوص تغییر سیاست این کمیته برای اعزام تیم بسکتبال با ویلچر به پارالمپیک توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: روز پنج شنبه تجدید نظری درباره وضعیت دو تیم ملی بسکتبال با ویلچر و فوتبال 5 نفره نابینایان شد تا به بازی‌های 2020 توکیو اعزام شوند. با توجه به این که زمان اعلام آمادگی جهت حضور در این رویداد گذشته بود، نتوانستیم برای تیم فوتبال 5 نفره کشورمان کاری انجام دهیم. باید انتظار بکشیم تا یک تیمی حذف شود یا انصراف دهد.

وی افزود: اما در رابطه با رشته بسکتبال با ویلچر چون فقط 3،4 روز از زمان تعیین شده گذشته بود، به کمیته بین المللی پارالمپیک نامه زدیم و خوشبختانه موافقت کردند. بنابراین تیم ملی بسکتبال با ویلچر راهی این تورنمنت خواهد شد.

رضایی اظهار داشت: مقداری از  سیاست‌مان عدول  کردیم و موافقت شد تا این رشته‌ها بدون توجه به گروه‌بندی خاصی اعزام شوند. البته هنوز 5 رشته‌ ورزشی دیگر باقی مانده است که باید در مورد آن‌ها تجدید نظر کنیم یا بر مبنای سیاست‌مان عمل شود، سرنوشت آن‌ها هم در آینده نزدیک اعلام می‌کنیم.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: امکان دارد ملی‌پوشان رشته‌های دیگر اعتراض کنند اما وظیفه خود را انجام می‌دهیم. از اول گفتم تابع سیاست‌های اجرایی پاراالمپیک هستم، برخی مواقع سیاست اجرایی مبنی بر این بود که محکم بایستیم. من دبیر اجرایی هستم و باید هرچه هیات اجرایی مصوب می‌کند، اجرا کنم.

نظر شما