اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان از بازی برابر الدحیل درس بگیرند/ پرسپولیس انگیزه بالایی برای درخشش در آسیا دارد/ نباید با ریسک بالا مقابل الشارجه ظاهر شویم

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۵:۱۱:۴۰
کد خبر: ۹۶۵۸۴۶
بازیکنان از بازی برابر الدحیل درس بگیرند/ پرسپولیس انگیزه بالایی برای درخشش در آسیا دارد/ نباید با ریسک بالا مقابل الشارجه ظاهر شویم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که به راحتی از مراحل گروهی همواره در آسیا بالا آمده و فکر می‌کنم این تیم می تواند در فصل جاری هم تا مراحل پایانی حضور داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس پیرامون بازی حساس امروز سرخ‌پوشان مقابل الشارجه امارات به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی نخست خود را مقابل تیم قدرتمند الدحیل واگذار کرد. البته در آن دیدار بازیکنان ما به ویژه در خط دفاعی اشتباهاتی داشتند که منجر به دریافت دو گل از حریف شد اما الدحیل نیز نشان داد امسال برای قهرمانی در آسیا تیمش را بسته است. بازیکنان از بازی قبلی درس بگیرند و تیم باید با یک بازی منطقی و البته اتخاذ تدابیر ویژه برای کسب برد به میدان برود و در عین حال نباید حریف را نیز دست‌کم بگیرد.

هافبک پیشین پرسپولیس و تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: پرسپولیس در آسیا تیمی شناخته شده است. بنده آن زمان که خودم بازی می‌کردم دو بار با این تیم عنوان سومی آسیا را کسب کردیم و دو فصل پیش نیز پرسپولیس به فینال صعود کرد و تیم های غرب آسیا انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل تیم های ایرانی به ویژه پرسپولیس دارند. در همین رابطه باید به این نکته نیز تاکید کنم که ما هم باید در آسیا با انگیزه بالایی مقابل حریفان ظاهر شویم. در دیدار امروز نباید با ریسک بالا بازی کنیم و فکر می‌کنم در شرایط عادلانه می‌توانیم 6 امتیاز را در بازی رفت و برگشت کسب کنیم.

حلالی تصریح کرد: بازیکنان به خاطر داشته باشند که اگر در بازی امروز خودشان باشند می توانند حریف را در خانه شکست دهند. بسیاری از کشورهای عربی بازی پرسپولیس را نگاه می‌کنند تا ببینند صدرنشین لیگ ایران در چه وضعیتی قرار دارد. به امید خدا با برد امروز پرسپولیس می تواند روحیه دو چندانی به دست بیاورد و در ادامه راه نیز در مسابقات داخلی می‌تواند روند موفقیت آمیز خود را با سرعت بیشتری پیگیری کند. فقط بنده در آخر باز هم تاکید می‌کنم که پرسپولیس تیمی است که به راحتی از مراحل گروهی همواره در آسیا بالا آمده و فکر می کنم این تیم می تواند در فصل جاری هم تا مراحل پایانی حضور داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز