جدیدترین رنکینگ سایت clubworldranking اعلام شد؛

استقلال بالاتر از رقیب قرار گرفت+عکس

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۶:۴۵:۲۳
کد خبر: ۹۶۵۸۵۷
استقلال بالاتر از رقیب قرار گرفت+عکس
تیم استقلال در تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان، همچنان عنوان نخست در بین تیم‌های ایرانی را در اختیار دارد.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ براساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که دیروز از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با صعود 3 پله‌ای نسبت به رده بندی قبل و با 4327 امتیاز در رتبه 131 جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

در این رده بندی پرسپولیس تهران با 3975 امتیاز و با 3 پله سقوط و قرار گرفتن در رده 160 جهان، همچنان رتبه دوم ایران را در اختیار دارد. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با 3592 امتیاز و 20 پله سقوط نسبت به رده بندی قبل، در رده 189 جهان و سوم ایران قرار گرفت.

fha_hi

سپاهان اصفهان با 25 پله صعود در رتبه 242 جهان و چهارم ایران جای گرفت. در سطح جهانی جایگاه 6 تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با 15962 امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی  است. پس از این تیم، بارسلونا با 14827 امتیاز در رتبه دوم جای دارد. ریورپلاته با 12609 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال در رتبه هشتم جهان و بالاتر از پالمیراس و یوونتوس است. تیم‌های فلامینگو، والنسیا، منچسترسیتی، بوکاجونیورز در رتبه‌های چهارم تا هفتم جهان جای دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز