میثم منیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی آزمون دشواری دارد/ مشکلات دفاعی آبی‌پوشان باید برطرف شود/ استقلال یکی از مدعیان است

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۵:۱۶:۵۲
کد خبر: ۹۶۶۲۹۴
مجیدی آزمون دشواری دارد/ مشکلات دفاعی آبی‌پوشان باید برطرف شود/ استقلال یکی از مدعیان است
هافبک اسبق تیم استقلال گفت: دانشگر بارها برای استقلال درخشیده است، اینکه یک بازیکن در طول فصل اشتباه داشته باشد نکته عجیبی نیست و نباید بازیکن را به خاطر یک اشتباه تحت فشار بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم منیعی، هافبک اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی آبی‌پوشان مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: شرایط روی هم رفته در این بازی به گونه‌ای بود که بدشانسی در این دیدار تیم را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی افزود: البته نمی‌توان از این نکته به راحتی گذشت که در خط دفاعی مشکلاتی وجود دارد و باید برطرف شود. در سیستم سه دفاعی بازیکنان جناحین اهمیت بالایی دارند. به ویژه در ضدحملات تیم نقاط ضعفی دارد. البته این موضوع در بحث هجومی وجود ندارد و تیم عملکرد خوبی دارد. معتقدم استقلال می‌تواند با 4 دفاع بازی کند و حتی می‌توان یک جناح را ایستا کرد و یک طرف دیگر را رونده.

بازیکن اسبق استقلال عنوان کرد: درباره آسیا باید به این نکته اشاره کنم که استقلال از این گروه می‌تواند صعود کند و در لیگ و جام حذفی هم موفق باشد و یکی از مدعیان اصلی در لیگ به شمار می‌رود و تا هفته‌های پایانی نیز این موضوع ادامه دارد. البته این موضوع در گروه این است که تیم به لحاظ روحی و روانی در وضعیت مناسبی باشد و بازیکنان بازی به بازی با تمرکز وارد زمین شوند. هر بازی لیگ در هفته‌های پایانی برای خودش فینال است و این قاعده برای آسیا هم صدق می‌کند.

هافبک اسبق تیم ملی دربخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون برخی انتقادات از دانشگر گفت: ابتدا باید بگویم من چیز شاخصی در مدافع بلغار نمی‌بینم و او آن سطحی که می‌گفتند را نتوانسته از خود نشان دهد و بودوروف در حد یک بازیکن معمولی بوده است. دانشگر بارها برای استقلال درخشیده است، اینکه یک بازیکن در طول فصل اشتباه داشته باشد نکته عجیبی نیست و نباید بازیکن را به خاطر یک اشتباه تحت فشار بگذاریم.

منیعی در بخش پایانی صحبت‌هایش تصریح کرد: معتقدم مجیدی آزمون سختی در استقلال دارد و اهمیت کار او در این برهه تاثیر بسزایی در تیم باشد. امیدوارم مصدومان استقلال هرچه زودتر به تیم اضافه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز