عبدالله چمن‌گلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کادر فنی باید عملکرد فرنگی‌کاران در هند را آنالیز کند/ کشتی در المپیک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۷:۲۳:۳۸
کد خبر: ۹۶۷۱۶۱
کادر فنی باید عملکرد فرنگی‌کاران در هند را آنالیز کند/ کشتی در المپیک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان گفت: کادر فنی باید عملکرد بچه‌ها را آنالیز کند و نقاط ضعف و قدرت آن‌ها را بیاید تا کشتی‌گیران در آینده‌ای بسیار نزدیک به جایگاهی که می‌خواهند برسند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله چمن‌گلی پیشکسوت کشتی فرنگی درخصوص عملکرد فرنگی‌کاران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا هند در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: کشتی ایران در دنیای امروز جایگاه ویژه‌ای دارد و باتوجه به این که اکثر بازیکنان ما در این رقابت‌ها جوان بودند، خداراشکر نتایج خوبی کسب کردند. انشاالله این قهرمانی پیش زمینه‌ای برای موفقیت در بازی‌های المپیک 2020 توکیو باشد تا کشتی‌گیران ما بتوانند دست پر از این رویداد مهم بازگردند.

وی افزود: شاهد کشتی‌های بسیار خوبی از ورزشکارانمان در این رویداد بودیم و در حد توان مبارزه کردند. بعضی از آن‌ها هم کم تجربه بودند و نتوانستند به نتیجه‌ای که باید، دست پیدا کنند. کادر فنی باید عملکرد بچه‌ها را آنالیز کند و نقاط ضعف و قدرت آن‌ها را بیاید تا کشتی‌گیران در آینده‌ای بسیار نزدیک به جایگاهی که می‌خواهند برسند.

چمن‌گلی اظهار داشت: در مجموع این قهرمانی نتیجه خیلی خوبی برای فرنگی‌کاران، کادر فنی و فدراسیون کشتی محسوب می‌شود. انشاالله با حضور علیرضا دبیر در راس فدراسیون ما شاهد تکرار نتایج المپیک 2012 لندن باشیم.

پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان در پایان گفت: کشتی‌گیران ما از لحاظ فنی در آسیا توانمند هستند، غیر از کره و قزاقستان که کلاس خاص خود را دارند، ملی‌پوشان ما از لحاظ تکنیک و تاکتیک، جایگاه ویژه‌ای در جهان دارند. انشاالله مربیان ما شرایط را تجزیه و تحلیل کنند، چون فرصت کمی تا المپیک باقی مانده است. باید بتوانند ملی‌پوشان را برای المپیک آماده کنند، چون کشتی برای ایران خیلی مهم است، ما در المپیک به چند رشته خیلی وابسطه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز