ناصر شهنازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کار سختی مقابل صدرنشین لیگ داریم/ برد در دیدار رفت تضمینی برای بازی برگشت نیست

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۶۸۰۴۹
کار سختی مقابل صدرنشین لیگ داریم/ برد در دیدار رفت تضمینی برای بازی برگشت نیست
سرمربی سایپا گفت: تنها تمرکز ما قرار گرفتن بین دو تیم اول جدول است تا مستقیما به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری پنج دیدار وارد هفته نوزدهم خود خواهد شد که در مهمترین بازی این هفته دو تیم شهرداری ورامین و سایپا که به ترتیب در مکان اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند به مصاف هم خواهند رفت.

ناصر شنهازی، سرمربی سایپا، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به جایگاه هر دو تیم در جدول رده بندی لیگ این دیدار حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم به شمار می‌رود. همین یک مورد هم قطعا علاوه بر شرایط هر دو تیم جذابیت و هیجان بازی را افزایش خواهد داد. تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان همه با انگیزه آماده هستند تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند تا بتوانیم جایگاه خودمان را درجدول تثبیت کنیم.

او ادامه داد: ما در بازی رفت در خانه میزبان شهرداری ورامین بودیم که به خوبی هم توانستیم این تیم را شکست دهیم. اما آن برد به معنی این نیست که در بازی برگشت هم کار سختی نداشته باشیم. شهرداری ورامین در حال حاضر صدرنشین لیگ است و قطعا بازی در خانه خودش هم کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

شهنازی با اشاره به بالا رفتن حساسیت بازی‌ها در پلی آف توضیح داد: هرچه به پایان لیگ نزدیک‌ترین می‌شویم  حساسیت و جذابیت لیگ هم بالا می‌رود اما خوشبختانه همه چیز نرمال است و داوری‌ها هم که برخی گلایه می‌کنند از نظر بنده مشکلی ندارد. داورهای والیبال واقعا قشر زحمتش هستند و بدون هیچ قصد و نیتی بازی‌ها را کاملا منصفانه قضاوت می‌کنند. حالا شاید در یک بازی هم اشتباهی رخ بدهد اما مطمئن باشید که عمدی نیست و این اشتباهات در دواری کاملا طبیعی است.

سرمربی سایپا در پایان درخصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: فعلا تنها تمرکز ما قرار گرفتن بین دو تیم اول جدول است تا مستقیما به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. البته به نظرم هر 6تیم بالای جدول در حال حاضر برای این عنوان تلاش می‌کنند چون با این کار صعود خود را  به فینال آسان‌تر خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز