یدالله اکبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی است/ پیروزی مقابل ذوب‌آهن به لحاظ روانی تاثیر مثبتی داشت/ نبود هواداران کار را سخت کرده بود

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۶:۱۶:۲۴
کد خبر: ۹۶۸۷۰۶
استقلال یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی است/ پیروزی مقابل ذوب‌آهن به لحاظ روانی تاثیر مثبتی داشت/ نبود هواداران کار را سخت کرده بود
پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یدالله اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران پیرامون برد این تیم مقابل ذوب آهن به خبرنگار برنا گفت: برای استقلال نتیجه گرفتن در این بازی اهمیت زیادی داشت چرا که در این دیدار هواداران حضور نداشتند و این کار را برای بازیکنان سخت کرده بود.

وی افزود: این برد به لحاظ روانی روی بازیکنان تاثیر مثبتی داشت و من معتقدم با رسیدن مصدومان دیگر استقلال می‌تواند به قهرمانی در لیگ امیدوار باشد. استقلال باید در ادامه راه نیز بتواند با تمرکز بازی به بازی جلو برود. بنده با اطمینان می گویم استقلال یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

هافبک اسبق استقلال با اشاره به بازی پنج شنبه مقابل گل گهر سیرجان خاطرنشان کرد: استقلال برای قهرمانی نباید از سه امتیاز هیچ دیداری بگذرد. بازی در خانه حریف ساده نیست ولی این تیم توانایی شکست هر تیمی را در مسابقات داخلی دارد.

اکبری در پایان صحبت‌هایش گفت: استقلال باید در آسیا نیز به میدان برود و امیدوارم روند بازگشت مصدومان تیم تسریع شود.

نظر شما