با توجه به فشردگی مسابقات چاره‌ای جز استمرار بدنسازی وجود ندارد؛

روشن: وضعیت استقلال امیدوارکننده است/ برد مقابل ذوب‌آهن شرایط روحی بازیکنان را بهتر کرد/ بازگشت مصدومان اتفاق خوبی خواهد بود

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۸:۵۴
کد خبر: ۹۶۹۲۱۷
روشن: وضعیت استقلال امیدوارکننده است/ برد مقابل ذوب‌آهن شرایط روحی بازیکنان را بهتر کرد/ بازگشت مصدومان اتفاق خوبی خواهد بود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وضعیت استقلال امیدوارکننده است و اینکه هواداران از نتایج و نحوه بازی راضی باشند، مهم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون آخرین وضعیت این تیم و برد مقابل ذوب‌آهن به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه با این برد استقلال توانست به لحاظ روحی و روانی به شرایط مناسبی بازگردد. البته معتقدم تیم به لحاظ بدنی باید در شرایط بهتری قرار بگیرد و بچه‌ها باید خودشان به فکر استراحت کافی باشند. ضمن اینکه کادرفنی نیز باید حتماً بر تنوع تمرینات و تلفیق بدنسازی تاکید کند چراکه تیم با این مشکل روبرو است و با توجه به فشردگی مسابقات چاره‌ای جز استمرار بدنسازی وجود ندارد.

مهاجم پیشین استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال امیدوارکننده است و اینکه هواداران از نتایج و نحوه بازی راضی باشند، مهم است. خوشحالی هواداران خوشحالی ما هم است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که باشگاه باید رابطه خود را با پیشکسوتان بیشتر کند و زمینه ارتباط این افراد با تیم را فراهم کند. خیلی خوب است که پیشکسوتان در تمرین استقلال حضور پیدا کنند، نه اینکه بخواهند کسی را راهنمایی کنند، بیشتر برای اینکه از بازی و تلاش بازیکنان تقدیر و به تیم روحیه بدهند و برخی نکات خود را به کادرفنی بگویند.

روشن تصریح کرد: نمی‌دانم کمیته فنی تا چه حد به کادر مشورت می‌دهد اما برکسی پوشیده نیست که مسافرت‌های زیاد، تمرینات و بازی‌های فشرده باعث مصدومیت چند بازیکن شده و بسیار اهمیت دارد که کادرفنی پیگیر وضعیت تغذیه و استراحت کافی بازیکنان شود و خود بازیکنان نیز باید درباره این موضوع به ویژه تا زمانی که استقلال در سه جانبه می‌جنگد، دقت زیادی انجام دهند.

وی درمورد بازی بعدی استقلال مقابل تیم گل‌گهر سیرجان گفت: امیدوارم مصدومان استقلال هرچه زودتر به تیم اضافه شوند و تیم بتواند با انجام بازی‌های خوب و کسب امتیاز کامل دل هواداران را شاد و خود را آماده بازی سوم در آسیا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز