سعید حسین‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در هر سه جام مدعی است/ دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم/ طبق قانون باید برنده بازی باشیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۹:۵۲
کد خبر: ۹۷۰۱۴۰
پرسپولیس در هر سه جام مدعی است/ دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم/ طبق قانون باید برنده بازی باشیم
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: ما در هر سه جام مدعی هستیم هرچند که در آسیا دو بازی اول عملکرد خوبی نداشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید حسین‌پور، بازیکن تیم پرسپولیس، درمورد دیدار با شهرخودرو در هفته بیست و یکم لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم و خوشبختانه تمرینات خوبی را سپری کردیم و کادرفنی هم به خوبی تیم مقابل را می‌شناسد به همین خاطر با انگیزه بیشتری تلاش می‌کنیم که نتیجه خوبی را هم در خانه به دست بیاوریم.

او درخصوص حواشی پیش آمده در بازی مقابل سپاهان گفت: خیلی اتفاق عجیبی بود که قطعا کمیته انضباطی باید ورود کند. طبق قانون هم بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.

حسین‌پور در پاسخ به این سوال که آیا تلاشی برای حضور در تیم‌ملی دارید یا خیر؟ گفت: با توجه به سنم دیگر نمی‌توانم در تیم امید باشم اما دوست دارم به اردوهای بزرگسالان دعوت شوم. برای رسیدن به تیم‌  ملی قطعا باید تلاش‌هایم را دو چندان کنم. در حال حاضر به دلیل صلاح دید کادرفنی روی نیمکت هستم اما بی‌شک تلاش خواهم کرد با تمرینات بیشتر خودم را به ترکیب پرسپولیس و سپس تیم‌ملی نزدیک کنم.

او در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: در هر سه جام مدعی هستیم هرچند که در لیگ قهرمانان آسیا دو بازی اول عملکرد خوبی نداشتیم اما این دو بازی ملاکی برای مدعی نبودنمان نیست و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را هم کسب کنیم.

نظر شما