مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

کام‌بک رویایی سیتیزن‌ها در مادرید/ کابوس کهکشانی‌ها با اخراج راموس تکمیل شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۵:۵۶
کد خبر: ۹۷۰۲۴۸
کام‌بک رویایی سیتیزن‌ها در مادرید/ کابوس کهکشانی‌ها با اخراج راموس تکمیل شد
منچسترسیتی موفق شد در بازی خارج از خانه مقابل رئال مادرید به برتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعاتی پیش در حساس ترین بازی دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی رئال به مصاف هم رفتند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان نیمه اول فرصت برای گلزنی داشتند. شاگردان گواردیولا نیز در این دیدار دست و پا بسته نبودند و در همان نیمه اول چند موقعیت داشتند ولی در روز خوب دروازه بان رئال موفق به گلزنی در نیمه اول نشدند. اولین گل بازی را ایسکو در دقیقه 60 برای تیم میزبان به ثمر رساند.

بعد از این گل سیتیزن ها فشار را بیشتر کردند تا اینکه ژسوس با یک ضربه سر در دقیقه 78 بازی را به تساوی کشاند. چند دقیقه بعد کارواخال روی استرلینگ خطایی انجام داد که داور نقطه پنالتی را نشان داد و دی بروینه موفق شد در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی گل برتری را به ثمر برساند.

این پایان کار برای کهکشانی ها نبود و سرخیو راموس در دقیقه 86 روی خطایی که انجام داد با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد تا کار رئال در بازی برگشت سخت تر نیز شود. پپ و شاگردانش با این پیروزی به صعود از این مرحله امیدوار شدند و کار نسبتا راحتی در بازی برگشت خواهند داشت.

نظر شما