گل‌گهر سیرجان یک-استقلال تهران صفر؛

دیوار بلند بشاگردی مقابل استقلال/ آقامعلم اولین شکست مجیدی را رقم زد

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۳:۲۷
کد خبر: ۹۷۰۵۰۷
دیوار بلند بشاگردی مقابل استقلال/ آقامعلم اولین شکست مجیدی را رقم زد
تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با درخشش سنگربان خود از سد تیم استقلال تهران عبور کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران از ساعت 16 امروز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر و در غیاب تماشاگران به میدان رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر گل گهر به پایان رسید تا 3 امتیاز شیرین در سیرجان باقی بماند. این سومین برد گل گهر در لیگ امسال و نخستین شکست استقلال با هدایت مجیدی در لیگ برتر هم بود. در این بازی دو تیم فرصت های خوبی را خلق کردند و در این میان درخشش مهرداد بشاگردی دروازه بان تیم میزبان نیز قابل توجه بود که چندین بار با واکنش های خود نگذاشت دروازه گل گهر باز شود.

بازی به صورت آرام از سوی هر دو تیم آغاز شد اما بعد از گذشت چند دقیقه، استقلالی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات خود را از جناحین آغاز کردند اما پیشتازی استقلال ادامه دار نبود و مجددا بازی به تعادل رسید. هر دو تیم تا دقیقه بیست نفوذهایی روی دروازه همدیگر داشتند که خطری در پی نداشت. در دقیقه 21، پاس عالی سیدحسین حسینی از مقابل دروازه به میانه زمین گل گهر موجب خلق ضدحمله برای استقلال شد و مهدی قائدی با عبور از بازیکن مقابل خود به دروازه رقیب رسید اما شوت او را مهرداد بشاگردی به کرنر فرستاد. 

در دقیقه 29 ارسال بازیکنان گل گهر به روی دروازه به گادوین منشا رسید و ضربه سر او به سمت دروازه استقلال با برخورد به روزبه چشمی به کرنر رفت تا دروازه حسینی بسته بماند. جدی‌ترین موقعیت استقلال در 32 خلق شد که ضربه زمینی و آرام یونس شاکری در موقعیت مساعد از داخل محوطه جریمه به راحتی توسط حسینی دفع شد.   در دقیقه 37، برخورد توپ به دست امین پورعلی منجر به خطای هند در فاصله 20 متری برای استقلال شد اما ضربه پای چپ هروویه میلیچ به بیرون از چارچوب دروازه رفت. در دقیقه 40، ضربه سر عالی ارسلان مطهری را بشاگردی با واکنش خوب و به کمک تیر افقی دروازه آن را دور و سپس شوت رضاوند را نیز مهار کرد. تلاش دو تیم در نیمه نخست بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید.

استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد. حرکت عالی قائدی در محوطه جریمه حریف منجر به موقعیت خطرناکی شد که راه به دروازه نیافت. در دقیقه 56، همکاری خوب میان غفوری و کریمی منجر به یک موقعیت خوب برای استقلال شد اما ارسال زمینی غفوری به داخل محوطه جریمه با واکنش مطمئن از بشاگردی همراه شد. دقایقی بعد مسعود ریگی در موقعیت تک به تک با بشاگردی قرار گرفت که ضربه او مناسب نبود و دروازه‌بان‌ گل گهر توپ را مهار کرد. برخلاف جریان بازی، گل گهر سیرجان در دقیقه 61 توانست دروازه حسینی را باز کند. ارسال کرنر با دخالت گادوین منشا و ضربه سر ابراهیمی همراه شد تا میزبان گل نخست خود را وارد دروازه استقلال کند.

ارسلان مطهری دقایقی بعد صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او از چند قدمی دروازه با اختلاف اندک به بیرون رفت تا دروازه تقریبا خالی بشاگردی بسته بماند. در دقیقه 67، واکنش عالی از حسینی در موقعیت تک به تک استقلال را در بازی نگه داشت و دروازه این تیم برای دومین بار باز نشد. یک دقیقه بعد بشاگردی در نقش ناجی ظاهر شد و ضربه کرنر آبی‌ها را با جایگیری خوب مهار کرد. در دقیقه 77، ضربه سر شیرجه‌ای ارسلان مطهری به داخل دروازه گل گهر با واکنشی دیدنی بشاگردی به کرنر رفت و تبدیل به گل نشد. در نهایت تلاش‌های استقلال برای زدن گل تساوی راه به جایی نبرد و گل‌گهر با دفاع از تک گل خود توانست این دیدار را با برتری یک بر صفر به پایان برساند.

ضمن این که رضا مرتضی‌زاده مربی و لوسادا مربی بدنساز تیم گل‌گهر به دلیل اعتراض به تصمیمات داور از روی نیمکت اخراج شدند. محمدرضا اکبریان داور میدان مترجم مربی بدنساز گل‌گهر را از روی نیمکت اخراج کرد.

ترکیب گل گهر:

مهرداد بشاگردی، سیدعبدالله حسینی، رضا علیاری (85 مهران گلزاری)، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، احمدرضا زنده‌روح، امین پورعلی، بهنام برزای، سجاد آشوری (75 مهرداد بایرامی)، گادوین منشا (85 پیمان رنجبری) و یونس شاکری.

سرمربی: مجیدی جلالی

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف (80 محمد بلبلی)، روزبه چشمی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی (88 عارف غلامی)، آرش رضاوند (75 فرشید اسماعیلی)، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

سرمربی: فرهاد مجیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز