ماشین‌سازی تبریز صفر-نساجی مازندران ۳؛

خط‌ونشان نساجی برای همشهری ماشین‌سازی/ فکری با توپ پر آمد

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۴:۳۰
کد خبر: ۹۷۰۵۱۴
خط‌ونشان نساجی برای همشهری ماشین‌سازی/ فکری با توپ پر آمد
تیم فوتبال نساجی در نخستین دیدارش با هدایت محمود فکری موفق شد با نتیجه سه بر صفر مقابل ماشین‌سازی به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال نساجی مازندران در نخستین دیدارش با هدایت محمود فکری موفق شد با نتیجه سه بر صفر مقابل میزبان خود ماشین سازی تبریز به پیروزی دست پیدا کند.

در این دیدار که از ساعت 15:30 بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد، بازیکنان فکری بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 27 محمد مهدی نظری موفق شد گل نخست را با یک ضربه سر زیبا به ثمر برساند. نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم قائمشهری ها باز هم بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند. در دقیقه 49 محمد میری باز هم مانند گل اول روی یک سانتر و با ضربه سر توپ را درون دروازه ماشین سازی جای داد.

در دقیقه 71 و روی یک اشتباه در نیمه میدان نساجی موقعیت ضدحمله بدست آورد و علی شجاعی موفق شد در یک موقعیت تک به تک توپ را وارد دروازه نماینده تبریز کند.

 در ادامه بازی به تعادل رسید و ماشین سازی نیز موقعیت هایی را ایجاد کرد اما این حملات راه به جایی نبرد و در نهایت بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید. نساجی با این برد 23 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد و ماشین سازی تبریز نیز با 24 امتیاز در جایگاه نهم باقی ماند.

گفتنی است، طبق برنامه شاگردان فکری پانزدهم اسفند باید به مصاف تراکتور تبریز بروند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز