نباید حریفان را دستکم بگیریم؛

درخشان: زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم/ همه جلوی پرسپولیس انگیزه دارند/ سرخ‌پوشان حاشیه امنیت خوبی ایجاد کرده‌اند

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۵:۱۲:۴۸
کد خبر: ۹۷۰۵۸۵
درخشان: زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم/ همه جلوی پرسپولیس انگیزه دارند/ سرخ‌پوشان حاشیه امنیت خوبی ایجاد کرده‌اند
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان باید گذشته را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را بر روی دیدارهای آینده بگذارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره بازی سرخ‌پوشان مقابل  شهرخودرو به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در این دیدار بازی خوبی ارائه داد و از ابتدا توانست روی دروازه فشار بیاورد و به گل برسد.

وی افزود: پرسپولیس در ادامه توانست به گل دوم دست پیدا کند و حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کند. در ادامه و در نیمه دوم شهر خودرو یکی از گل‌ها را جبران کرد و دوباره پرسپولیس روی زدن گل تمرکز کرد و موفق شد با زدن گل سوم تا حدود زیادی تکلیف برد خود در این دیدار را مشخص کند. مهدی ترابی به روی گل اول تاثیر مثبتی داشت و گل سوم نیز توسط او ساخته و به ثمر رساند.

هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال پیرامون این موضوع که بسیاری معتقدند پرسپولیس را باید از حالا قهرمان دانست، عنوان کرد: بسیاری در مورد قهرمانی پرسپولیس بعد از این بازی صحبت کرده‌اند اما واقعیت این است که بازیکنان باید گذشته را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را روی دیدارهای آینده بگذارند. زود است که از قهرمانی صحبت کنیم و برخی اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد که قابل پیش بینی نیست و همین موضوع فوتبال را جذاب و دیدنی کرده است. به همین دلیل بازیکنان باید در ادامه راه بازی به بازی پیش بروند و فقط تمرکز خود را در بازی‌های پیش‌رو برای کسب سه امتیاز بگذارند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به بازی بعدی این تیم مقابل پیکان تصریح کرد: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی برای نشان دادن خود دارند. نباید به هیچ عنوان بازیکنان یکی از حریفان را دست‌کم بگیرند و در تمام بازی‌ها باید با همین آمادگی و قدرت ظاهر شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز