عبدالرضا میرشفیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مصدومیت پاکدامن تا المپیک برطرف می‌شود/ جایگاه پنجم رنکینگ جهانی را داریم/ سهمیه تیمی مسجل شده است

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۷:۲۳
کد خبر: ۹۷۰۶۱۷
مصدومیت پاکدامن تا المپیک برطرف می‌شود/ جایگاه پنجم رنکینگ جهانی را داریم/ سهمیه تیمی مسجل شده است
دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: سهمیه تیم ملی سابر کشورمان مسجل شده و نتایج رویدادهای بعدی تاثیری در این سهمیه نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا میرشفیعی، دبیر فدراسیون شمشیربازی، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص کسب سهمیه المپیک توکیو توسط تیم ملی سابر کشورمان بیان کرد: این سهمیه برای تیم ملی صددرصد مسجل شده است. در حال حاضر ما جایگاه پنجم رنکینگ جهانی را داریم، بنابراین در دو رویداد پیش رو به صورت مستقیم به یک هشتم راه پیدا می‌کنیم. حتی اگر امتیاز مرحله یک هشتم لحاظ کنیم، با این پیش بینی که نتوانیم به دور دوم راه پیدا کنیم، باز هم کسب سهمیه ما مسجل شده است.

وی افزود: این افتخار حاصل دسترنج اعضا تیم ملی سابر و پیمان فخری سرمربی تیم ملی کشورمان است، همچنین کادر اداری فدراسیون زحمات زیادی در این زمینه کشیده است. نتایج رویدادهای پیش رو داریم، تاثیری در سهمیه ما نخواهد داشت.

میرشفیعی اظهار داشت: در حال حاضر تلاش فخری این است که تیم ملی در المپیک جایگاه پنجم یا ششم را کسب کند. در المپیک هشت تیم برتر جهان حاضر هستند و الان باید آنالیز کنیم که چه جایگاهی در دو رویداد باقی‌مانده می‌تواند به نفع تیم ملی کشورمان باشد. این موضوع برمی گردد به آشنایی که فخری نسبت به تیم‌های دیگر دارد و آنالیزی که می‌تواند نسبت به آن‌ها داشته باشد.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی در پایان گفت: رقیب اصلی ما که به احتمال زیاد تا مرحله فینال با آن برخورد نخواهیم کرد، تیم ملی کره است. بسیار خوشبین هستیم که در المپیک بتوانیم حداقل یک مدال داشته باشیم، تیم سابر ما بسیار خوب است و از آمادگی بالایی برخوردار می‌باشد‌. پاکدمن از ناحیه مچ دست آسیب‌دیدگی دارد که ان‌شاءالله این مصدومیت رفع خواهد شد و با قدرت در المپیک حضور پیدا خواهد کرد‌. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز