علی موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

موفقیت استقلال به نام مجیدی ثبت می‌شود/ تجربه فتح‌الله‌زاده به کمک تیم می‌آید/ آبی‌پوشان در پایه‌ها نیاز به تغییر دارند

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۵:۱۴:۴۷
کد خبر: ۹۷۳۰۲۳
موفقیت استقلال به نام مجیدی ثبت می‌شود/ تجربه فتح‌الله‌زاده به کمک تیم می‌آید/ آبی‌پوشان در پایه‌ها نیاز به تغییر دارند
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال باید برای رسیدن به جایگاه اصلی تغییراتی را در ساختار خود به ویژه در بخش فوتبال پایه به وجود بیاورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی موسوی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره آخرین وضعیت آبی‌پوشان پایتخت به خبرنگار برنا گفت: استقلال در چند روز گذشته در بخش مدیریت دچار تغییراتی شده است و امیدوارم این تغییرات بتواند تاثیر مثبتی روی همه ارکان باشگاه داشته باشد.

وی افزود: فتح‌الله‌زاده از مدیران قدیمی و باسابقه فوتبال است که تجربه خوبی در بحث باشگاه‌داری دارد. معتقدم استقلال باید برای رسیدن به جایگاه اصلی خود تغییرات صحیحی را در ساختار خود به ویژه در بخش فوتبال پایه به وجود بیاورد. فکر می‌کنم باشگاه با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی بتواند روند موفقیت را برای آینده نام بزرگ استقلال رقم بزند.

مهاجم پیشین استقلال پیرامون نتایج  تیم در ادامه کار تصریح کرد: استقلال در لیگ نوزدهم در کادر فنی تغییراتی را داشت. اگر بخواهیم  بررسی کنیم یک قطعه ایتالیایی وارد بدنه استقلال شد که به خوبی جواب داد و تیم بسیار خوبی نسبت به سال قبل ساخته شد. به هر شکل حالا این قطعه ایرانی جایگزین آن شده و تیم با توجه به داشته‌های خود می‌تواند در ادامه راه موفق باشد.

موسوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق دو نفر از اسطوره‌های باشگاه هستند که توانستند در زمان بازیگری افتخارات بسیاری را کسب کنند و به نظرم مجیدی می‌تواند با رسیدن بازیکنان مصدوم در ادامه رقابت‌های لیگ و البته جام حذفی موفق باشد. استقلال هر افتخاری که در پایان فصل کسب کند به نام مجیدی نوشته می‌شود.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ عنوان کرد: مسابقات لیگ اگر در هفته آینده برگزار شود استقلال در جم باید به مصاف پارس‌جنوبی برود که بازی در خانه حریف ساده نخواهد بود اما این تیم می‌تواند با توجه به قدرت خوبی که در  فاز هجومی دارد سه امتیاز حساس را کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز