مهدی نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور افاضلی به روند روبه رشد پارس جم کمک کرد/ نتایج خوبی در نیم فصل دوم گرفتیم/ باید تهدید ویروس کرونا را جدی بگیریم

۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۶:۳۲
کد خبر: ۹۷۳۵۱۸
حضور افاضلی به روند روبه رشد پارس جم کمک کرد/ نتایج خوبی در نیم فصل دوم گرفتیم/ باید تهدید ویروس کرونا را جدی بگیریم
مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برای برگزاری مسابقات در سال آینده برنامه خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی نوری، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، پیرامون تعطیلی لیگ و آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: البته ما تمرینات‌مان را تعطیل نکرده‌ایم و با جدیت آن را انجام می‌دهیم. اما با توجه به تعطیلی پیش آمده قطعا تغییراتی در زمان‌بندی خواهیم داشت.

وی افزود: سلامتی تمام هموطنان برای ما اهمیت دارد. سلامتی نعمت برزگی است که باید شکرگزار آن باشیم. امیدورام روز به روز مشکلات این بیماری کمتر شود و از همه می‌خواهم به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند.

نوری عنوان کرد: به امید خدا در سال آینده مشکل کرونا حل خواهد شد. گویا بازی‌ها با برنامه فعلی ادامه خواهد داشت و برای برگزاری مسابقات در سال آینده برنامه خواهیم داشت. طبق برنامه ما میزبان استقلال خواهیم بود. برای کسب هر سه امتیاز به مصاف استقلال خواهیم رفت و امیدواریم بتوانیم این بازی را با حضور هواداران  برگزار کنیم. به هر حال آنها صاحبان اصلی تیم هستند حضور آنها می‌تواند خیلی کمک کند . البته بازی با استقلال ساده نیست ولی ما در خانه مقابل هر تیمی می‌توانیم حاضر شویم.

مربی تیم پارس جنوبی جم 'tj: خوشبختانه ما بعد از تغییراتی که روی نیمکت تیم داشتیم، توانستیم با کمک آقای افاضلی که یکی از مربیان با دانش است روند مثبتی را در تیم در نیم فصل دوم داشته باشیم. بازیکنان خوبی به تیم ما آمدند و تاثیرات آن را نیز در روند امتیازگیری و روند و نوع بازی در بازی های قبلی نشان دادیم. ما هفته قبل تیم خوب تراکتور را شکست دادیم. من از ابتدا فصل با این تیم بودم و در نیم فصل دوم تغییر و تحولات بسیار مثبتی داشتیم. ما از نیمه پائین جدول جدا شده و به دنبال حضور در نیمه بالای جدول هستیم .بازیکنان ماانگیزه بالایی برای ادامه راه دارند و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب افاضلی بتوانیم از تعطیلات به بهترین نحو استفاده کنیم. البته بالا نگه داشتن انگیزه‌ها کار ساده‌ای نیست اما باید بتوانیم این مهم را انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز