دکتر اردیبهشت:

مجمع انتخابات فدراسیون دوومیدانی با تدابیر بهداشتی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۴:۳۴
کد خبر: ۹۷۵۰۵۸
مجمع انتخابات فدراسیون دوومیدانی با تدابیر بهداشتی برگزار می‌شود
دوومیدانی در شرایطی بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان قرار است صبح فردا ( دوشنبه 19 اسفندماه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود که رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی از اجرای تدابیر بهداشتی به منظور برگزاری این مجمع خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سید اشکان اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: در اقدام نخست سالن استاد قاسم فارسی آکادمی ملی المپیک که محل برگزاری این مجمع انتخاباتی است به منظور پیشگیری از بیماری کرونا عصر روز شنبه 17 اسفندماه با حضور کادر فدراسیون پزشکی ورزشی ضد عفونی و پلمب شد. از عصر  روز جمعه نیز به محض ورود اعضای مجمع انتخابات و روسای هیات های دوومیدانی سراسر کشور، غربالگری کرونا (تب سنجی) پیش از پذیرش این عزیزان از آنها، انجام شد.

دکتر اردیبهشت، افزود: سالن محل برگزاری مجمع همچنان و تا زمان برگزاری مجمع پلمب خواهد بود و تمام اعضای مجمع پیش از حضور در سالن نیز مجددا غربالگری خواهند شد ضمن اینکه بسته های بهداشتی شامل دستکش و ماسک به صورت بسته بندی شده در اختیار اعضا قرار می گیرد ضمن اینکه از نقطه نظر چیدمان اعضای مجمع نیز نکات بهداشتی (رعایت فاصله) در دستور کار قرار داد. به طور کلی این مجمع با در نظر گرفتن تدابیر بهداشتی برگزار می شود.

نظر شما