با حضور مسئولان صورت گرفت؛

برگزاری مراسم معارفه اسبقیان ریاست جدید فدراسیون

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۳:۵۱
کد خبر: ۹۷۸۵۶۹
برگزاری مراسم معارفه اسبقیان ریاست جدید فدراسیون
مراسم معارفه سید محمد شروین اسبقیان ریاست جدید فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با حضور مسئولان برگزار گردید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مراسم معارفه سید محمد شروین اسبقیان، ریاست جدید فدراسیون امروز دوشنبه ۲۶ اسفند ماه با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی، عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و سردار قاسمی مشاور امور ایثارگران وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس و هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابیانایان و کم بینایان، مسئولان و کارکنان برگزار شد.

در ابتدا مراسم علی نژاد عنوان کرد: مراسم تودیع و معارفه یادآور تغییرات زندگی و ظرفیت افراد است. از حضور همه‌ی شما مسئولین و کارکنان محترم در این ایام سپاسگزاری می‌کنم.

وی ادامه داد: اهدا نشان عالی کمیته بین المللی پارالمپیک به خسروی وفا نشان دهنده عملکرد عالی ورزش جانبازان و معلولین در طول این سال‌ها است و این مسئولیت‌ها را سنگین‌تر می‌کند.

علی نژاد در پایان گفت: از صمیمی برای زحماتی که در فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین کشید بسیار تشکر می‌کنم و امیدواریم که شاهد روزهای درخشانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو باشیم و تیم‌ها به بهترین نحو عمل نمایند.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: مراسم امروز و این رفت و آمدها بخشی از چرخه زندگی است. ضمن تشکر از زحمات صمیمی، در ادامه راه برای اسبقیان آرزوی موفقیت می‌کنم.

ریاست کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: این فدراسیون نیروهای جوان و با تجربه‌ای دارد و از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است. امیدوارم با بهره گیری از خدمات ویژه نیروهای متعهد و جوان این مجموعه باز شاهد تداوم موفقیت‌های فدراسیون و اسبقیان باشیم.

اسبقیان ریاست جدید فدراسیون بیان کرد: از تمام مسئولین و همکاران عزیز که در این روزهای خاص کرونایی در این مراسم حاضر شدند و برای ورزش جانبازان و معلولین ارزش خاصی قائل هستند بسیار تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم که در مسیر پیش رو با همکاری مسئولان وزارت ورزش و خسروی وفا که پدر معنوی ورزش جانبازان و معلولین است بتوانیم روند موفقیت گذشته را دنبال کنیم.

ریاست جدید فدراسیون در پایان گفت: در نخستین سفر کاری‌ام راهی دیار کرمان شهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهم شد تا به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای دین کرده باشم و پس از آن به آذربایجان غربی و اشنویه سفر خواهم کرد تا با حضور بر مزار پهلوان و قهرمان ایران سیامند رحمان ادای احترام کنم.

گفتنی است، در پایان این مراسم، به پاس زحمات صمیمی در فدارسیون، لوح تقدیری از سوی وزیر محترم ورزش و جوانان و همچینین تابلو فرشی از سوی ریاست کمیته ملی پارالمپیک به نماینده او اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز