بدلیل عدم پرداخت حق عضویت توسط فدراسیون رزمی؛

انجمن موی تای ایران موقتا تعلیق شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۱:۱۸
کد خبر: ۹۷۸۸۸۱
انجمن موی تای ایران موقتا تعلیق شد
به دلیل عدم پرداخت سه سال حق عضویت انجمن در مدت زمان مدیریت توسط فدراسیون ورزش‌های رزمی، سایت ایفما در مقابل اسم و آدرس سابق انجمن موی تای، واژه تعلیق موقت را به کار برده و پیگیر طلب چهار هزار و پانصد دلاری خود است.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در شرایطی که چند ماهی است انجمن موی تای ایران مطابق با قوانین فدراسیون بین المللی موی تای IFMA و تاکید بر استقلال فنی و اجرایی، تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار دارد، اما به دلیل عدم پرداخت سه سال حق عضویت انجمن در مدت زمان مدیریت توسط فدراسیون ورزش‌های رزمی، سایت ایفما در مقابل اسم و آدرس سابق انجمن موی تای، واژه تعلیق موقت را به کار برده و پیگیر طلب چهار هزار و پانصد دلاری خود است.

استفان فوکس دبیرکل فدراسیون بین المللی موی تای در نامه‌ای خطاب به جواد نصیری رییس انجمن موی تای ایران ضمن‌ تبریک‌ مجدد انتخاب وی به عنوان رییس انجمن و همچنین موفقیت‌های موی تای ایران در دوره اخیر مسابقات آسیایی جوانان، نوشت: همانطور که در طول سه سال گذشته بحث شده، حق عضویت انجمن موی تای ایران به ایفما به سادگی و بر مبنای این حقیقت پرداخت نشد که موی تای تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های رزمی قرار داشت. به همین دلیل مطابق با اساسنامه ایفما در مقابل نام‌ این فدراسیون واژه تعلیق موقت نوشته شده است.

با این وصف، ما به این نکته توجه داریم که تحت مدیریت شما (جواد نصیری) و استقلال تازه کسب شده انجمن به همراه رسمیت ایفما و موی تای در کمیته بین المللی المپیک (IOC) علاقمندیم این‌ مشکل را به سرعت‌ حل کنیم. به همین‌ منظور صورت حساب (invoice) سه سال حق عضویت پرداخت نشده معادل ۴۵۰۰ دلار به انضمام ۲۵ دلار هزینه‌های انتقال بانکی به همراه این نامه برای شما ارسال شده است.

در ادامه این‌نامه، ایفما با تاکید بر این که در صورت عدم‌ پرداخت این بدهی معوق، تعلیق موقت فدراسیون رزمی به دائم تبدیل خواهد شد عنوان کرد در انتظار ورزشکاران موی تای ایران و اعضای تیم‌ملی تحت مدیریت و هدایت جواد نصیری در رویدادهای آتی هستیم.

نظر شما