سید رضا صالحی‌ امیری:

تصمیم وزارت ورزش و جوانان در تجدید انتخابات دوومیدانی بسیار شجاعانه و در راستای شفافیت و قانونمداری بود/ می‌توان با همدلی در این رشته به موفقیت دست پیدا کرد

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۶:۴۱
کد خبر: ۹۷۹۱۶۶
تصمیم وزارت ورزش و جوانان در تجدید انتخابات دوومیدانی بسیار شجاعانه و در راستای شفافیت و قانونمداری بود/ می‌توان با همدلی در این رشته به موفقیت دست پیدا کرد
رئیس کمیته ملی المپیک تصمیم‌ وزارت ورزش مبنی بر تجدید انتخابات فدراسیون دوومیدانی را تصمیمی بسیار شجاعانه و در راستای شفافیت‌ و قانونمداری عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از حواشی به وجود آمده در پی برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی و طرح ابهامات و اعتراضات صورت گرفته به نتیجه انتخابات، وزارت ورزش و جوانان تصمیم به تجدید انتخابات گرفت تا این انتخابات در زمانی دیگر برگزار شود.

در پی این تصمیم دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با روابط عمومی کمیته گفت:  به شدت اعتقاد دارم این تصمیم وزارتخانه ورزش و جوانان تصمیمی بسیار ارزشمند و شجاعانه بود که در راستای حفظ منافع کلان رشته دوومیدانی به عنوان رشته‌ای المپیکی با قهرمانان و‌ پیشکسوتانی بزرگ و ارزشمند گرفته شد.

وی با تاکید به اینکه در تصمیم وزارت ورزش، منافع کلان این رشته به منافع اشخاص ارجحیت داده شده ادامه داد:  بعد از اتفاقات مجمع انتخاباتی فدراسیون و ابهاماتی که برای جامعه ورزش به خصوص اهالی پرافتخار رشته دوومیدانی به وجود آمد، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با بررسی همه جانبه ابعاد موضوع و مشورت با کارشناسان، پیشکسوتان، قهرمانان، اعضای مجمع و اهالی رسانه پیگیری این مهم و مطالبه خانواده دوومیدانی را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه، احترام به قانون در تمامی تصمیمات ورزش را مهم‌ترین راهکار برای اداره امور دانست و گفت:  مجددا اعلام می‌کنم تصمیم شجاعانه وزارت ورزش و جوانان اولا به درخواست خانواده دوومیدانی و سپس در راستای شفافیت، قانونمداری و دفاع از حقوق و منافع اهالی این جامعه بزرگ و با تمرکز بر استراتژی تقویت این رشته گرفته شد که مطمئنا با همدلی تمام ارکان رشته دوومیدانی می تواند نوید بخش روزهای خوش این رشته باشد.

صالحی امیری در پایان گفت: دوومیدانی جزو مهمترین رشته‌های المپیکی دنیاست که خوشبختانه در کشورمان از جایگاه ویژه‌ای نزد ورزش دوستان برخوردار است. امیدوارم با همراهی همه پیشکسوتان، قهرمانان، مدیران، روسای هیات ها و به خصوص کارشناسان و اهالی رسانه که انصافا موضع گیری معقول و درستی در اتفاقات اخیر داشتند، هرچه سریع تر زمینه برپایی مجمع انتخاباتی در آستانه بزرگ‌ترین رویداد پیش رو یعنی المپیک توکیو مهیا شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز