در پیامی منتشر شد؛

تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۶:۴۳
کد خبر: ۹۷۹۷۷۷
تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز سال ۱۳۹۹ و آرزوی بهترین‌ها برای هموطنان عزیز، سالروز شهادت هفتمین امام شیعیان، غریب کاظمین را به مسلمانان جهان به ویژه شیعیان، ملت شریف ایران و هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در متن این پیام آمده است: امروز سالگرد شهادت هفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی کاظم (ع) است که علم و دانش او حتی زبانزد دشمنانش شد.

بزرگواری که در فرو خوردن ناراحتی و غضب چنان شهره شد که با همین لقب در تاریخ و در دل عاشقان ولایت و امامت ثبت گردید. او با سلاح برنده فهم، دانش و منطق، برابر ظلم و جور زمانه خویش به پا خواست تا زورمداران زمانه‌اش که در بحث و کلام و در دلیل و برهان، برابرش عاجز بودند برای رو در رو نشدن با اقیانوس خروشان فضل و کرامت الهی ایشان، از دیوارهای زندان یاری بگیرند اما خشت و گل هم برابر این دانایی خدایی سر تعظیم فرود می‌آورد. با عجزی که داشتند، او را نیز همچون پدرانش در پایان عمری پربار با ناجوانمردی به شهادت رساندند و غریبانه در کاظمین به خاک سپردند. گویی فرزندان عالم تابش، حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) نیز این غریبی را از او به ارث برده بودند، هر چند امروز آنها در میان عاشقان و دلدادگان خود غربتی را احساس نمی‌کنند و کعبه آمال دل‌های عاشق هستند.

باب الحوائج بود و صبور و چون آخرین فرستاده خدا، او را امین می‌خواندند و باشد که به یاری خدا غباری از کمالات این ستاره‌های پرفروغ امامت بر جان و روح ما بنشیند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تبریک و تهنیت آن به همه هموطنان عزیز و درخواست سلامتی برای ایشان و رخت بر بستن عارضه‌ای که دنیا را در برگرفته است،  این روز را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، عموم مسلمانان جهان به ویژه شیعیان، ملت شریف ایران و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

نظر شما