پس از شیوع کرونا، تمام دنیا بر خانه ماندن تأکید دارد؛

مهربان: ملی‌پوشان با هماهنگی کادر فنی تمرینات خود را انجام می‌دهند

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۸:۴۶
کد خبر: ۹۷۹۹۸۰
مهربان: ملی‌پوشان با هماهنگی کادر فنی تمرینات خود را انجام می‌دهند
مربی تیم ملی کشتی گفت: با تمامی ملی پوشان در ارتباط هستیم و آن ها تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام می دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: ابتدا سال نو را به مردم عزیز ایران و جامعه کشتی تبریک می گویم.

وی ادامه داد: با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و لغو اردوهای تیم های ملی به واسطه حفظ سلامتی کشتی گیران، با تمامی ملی پوشان در تماس هستیم و با تشکیل یک گروه در فضای مجازی برنامه ی تمرینی را به آن ها می دهیم.

مهربان تصریح کرد: خوشبختانه تمامی ملی پوشان در سلامتی کامل هستند و به صورت انفرادی در حال انجام تمرینات خود هستند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن زمان و مکان رقابت های گزینشی، امکان برگزاری اردوها نبود اما کشتی گیران باید آمادگی خود را حفظ کنند تا هر زمان که شرایط مهیا شد، بتوانیم زودتر آن ها را به مرز آمادگی لازم برسانیم.

مهربان در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: در حالی که اکثر مردم دنیا درگیر این ویروس خطرناک شده اند و تمامی مسئولان کشورها در خانه ماندن را بهترین راه مبارزه با این ویروس می دانند و نمونه ثابت شده آن در کشور چین اتفاق افتاده است، متأسفانه شاهد این هستیم که در ایران برخی این موضوع را جدی نگرفته اند. از همین جا از تمامی مردم عزیز ایران می خواهم از فرصت تعطیلات سال نو استفاده کنند و از مسافرت و حضور در اجتماعات بپرهیزند و در خانه بمانند و اگر این چنین شود نتایج مثبت آن بزودی نمایان خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز