سال پرکاری را پیش رو داریم؛

سلطانی فر : سال ۹۹ واگذاری استقلال و پرسپولیس از اهم برنامه های این وزارت است / با همکاری خانواده ورزش و جوانان عضو سمن ها کارنامه موفقی را به مردم ارائه خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۹:۴۵:۵۹
کد خبر: ۹۸۰۱۸۴
سلطانی فر : سال ۹۹ واگذاری استقلال و پرسپولیس از اهم برنامه های این وزارت است / با همکاری خانواده ورزش  و جوانان عضو سمن ها کارنامه موفقی را به مردم ارائه خواهیم کرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: سال ۹۹ واگذاری استقلال و پرسپولیس از اهم برنامه های این وزارت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر ، با تاکید بر این موضوع که خانواده بزرگ ورزش و جوانان در سال  ۹۹ ،سال پرکاری را پیش رو دارد، واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس را از اهم برنامه های این وزارتخانه عنوان کرد.

وی گفت :این اقدام در راستای برنامه های توسعه ای این دو باشگاه صورت خواهد کرد و وزارت ورزش و جوانان در اجرای آن بسیار مصمم است.

وزیر ورزش و جوانان  در ادامه سخنانش ،حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و اعزام ملی پوشان آماده به توکیو،شرکت ۴ تیم فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را بخشی از برنامه های دیگر  حوزه ورزش اعلام کرد.

او همچنین اعلام کرد که حضور مقتدرانه  در مرحله برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز از دیگر برنامه هایمان در سال پیش رو خواهد بود.

وی افزود :سال پرتلاشی را با همکاری خانواده ورزش ، ورزشکاران و جوانان عضو سه هزار سمن خواهیم داشت تا انشالله بتوانیم کارنامه موفقی را به مردم عزیز کشورمان ارائه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز