خطاب به روسای فدراسیون‌ها و ادارت کل صورت گرفت؛

دستورات ویژه وزیر ورزش و جوانان برای عمل به شعار سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۷:۵۰
کد خبر: ۹۸۰۵۵۴
دستورات ویژه وزیر ورزش و جوانان برای عمل به شعار سال ۹۹
مسعود سلطانی فر طی دستوری به تمام مدیران کل استانها و روسای فدراسیون های ورزشی گفت: در اجرای دستور مقام معظم رهبری و عمل به شعار جهش تولید سال ۱۳۹۹، حمایت از بازار تولیدات داخلی و فعالان این بخش در اولویت برنامه های اقتصادی و اجرایی آنها باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر گفت: ورزش سهم مهمی در جهش تولید کشور دارد و بخوبی می تواند با حمایت از تولیدکنندگان داخلی فرصت خوبی را برای فعالان و جوانان و متخصصان این گسترده در کشور فراهم کند.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان با ۳۱ اداره کل استانی و بیش از ۵۰ فدراسیون بایستی در تحقق شعار جهش تولید ملی پیشرو باشد و انتظارم اولویت گذاری مدیران استانی و روسای فدراسیون های ورزشی برای حمایت از بازار تولیدات داخلی و فعالان این بخش در برنامه های اقتصادی و اجرایی است.

سلطانی فر گفت: چندین میلیون ورزشکار، مربی و حتی هوادار ورزش در کشور داریم و این موضوع نشان دهنده گستره نقش مهم این جامعه برای مصرف اقلام داخلی است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: قبلا هم به تمام زیر بخشهای وزارتخانه و فدراسیون ها اعلام شده بود که بایستی از تولیدات داخلی برای البسه و تجهیزات ورزشی خود استفاده کنند و امسال این موضوع با اولویت بیشتری دنبال خواهد شد.

سلطانی فر با انتقاد از انحصار موجود در زمینه فرصت به تولیدکنندگان داخلی برای استفاده از مزیت اقتصادی ورزش کشور گفت: هم در سطح نظارتی وزارتخانه و هم بخش های مرتبط کاملا به این موصوع حساس هستیم و برای همه تولید کنندگان فرصت برابر برای بهره مندی از بازار ورزش کشور وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز