علی شوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال برای موفقیت نیاز به همدلی دارد/ سعادتمند اولویت اول را برای برطرف کردن مشکلات مالی بگذارد/ باید تعامل بهتری با پیشکسوتان داشته باشیم

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۲:۳۳
کد خبر: ۹۸۲۸۳۱
استقلال برای موفقیت نیاز به همدلی دارد/ سعادتمند اولویت اول را برای برطرف کردن مشکلات مالی بگذارد/ باید تعامل بهتری با پیشکسوتان داشته باشیم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قطعا شخصی که می‌خواهد مدیریت باشگاه را در دست بگیرد، باید پول وارد باشگاه کند، حالا یا از حامیان مالی استفاده کند یا خودش وضعیت مالی خوبه داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی شوری پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص انتخاب مدیرعامل  جدید این باشگاه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: باشگاه استقلال به مرحله‌ای رسیده است که نیاز مالی دارد و بدهکاری‌های زیادی از فصل گذشته و فصل جدید دارد. قطعا شخصی که می‌خواهد مدیریت باشگاه را در دست بگیرد، باید پول وارد باشگاه کند، حالا یا از حامیان مالی استفاده کند یا خودش وضعیت مالی خوبه داشته باشد. در حال حاضر استقلال نیاز مالی دارد و ابتدا باید بتوانند اسپانسر بیاورند تا این مرحله را بگذرانند. موارد فنی دیگر می‌ماند برای بعد چون مهم‌ترین اصل برای باشگاه مسائل مالی و نداشتن سرمایه است.

وی افزود: اگر سعادتمند بتواند این مشکلات مالی را حل کند، مشکلات اولیه حل می‌شود و فقط مسائل فنی می‌ماند. در رابطه با این موضوعات هم اگر  مشاوران خوبی داشته باشد و چیدمان مناسبی انجام دهد، قطعا موفق خواهد شد.

شوری اظهار داشت: اگر شرایط بخواهد مانند سال‌های گذشته پیش برود و هر کس دارودسته خود را سر کار بیاورد، تیم نتیجه نخواهد گرفت. در حال حاضر شرایط کشوری به شکلی است که همه فوتبال را رها کردند، اما باشگاه استقلال دگرگونی‌های زیادی داشته است و اعضا از مدیریت تا سرپرست دائما در حال تغییر کردن هستند. یک تیم فوتبال برای قهرمانی نیاز به ثبات دارد، حدود 4 سال یک کادر ثابت از مدیریت تا تدارکات همه باید با یکدیگر باشند تا پس از آن نتیجه دهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: فوتبال به این شکل نیست که مدیر عامل عوض شود، پول بیاورد، سرپرست و مربی همه تغییر کنند و سال بعد قهرمان شویم، این موضوع اصلا امکان‌پذیر نیست. امیدوارم سعادتنمند جزو این دسته نباشد که بخواهد فقط دنبال دسته خودش باشد و به خاطر استقلال کار کند.

وی در پایان گفت: من الان 9 سال است که با 180 نفر از پیشکسوتان این باشگاه کار می‌کنم و در شهرستان‌ها بازی دوستانه داریم، اما هیچکدام در باشگاه نیستند و هیچ‌کس از آن‌ها کمک نمی‌خواهد. به دلیل حضور پیشکسوتانی که در باشگاه هستند و در راس کمیته علی جباری قرار دارد، هیچ کدام به مسائل باشگاه ورود پیدا نمی‌کنند. پیشکسوتان ما اصلا جذب باشگاه نمی‌شوند که بخواهند فکر و ایده بدهند. این افراد سرمایه‌های باشگاه هستند که متاسفانه چندین سال است که خارج از باشگاه هستند. امیدوارم احمد سعادتمند تعامل خوبی با پیشکسوتان داشته باشد تا بتواند از وجود آن‌ها استفاده کند، چون این عزیزان هستند که می‌توانند تجربیاتشان را در اختیار نسل جوان قرار دهند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز