آخرین گفتگوی ابراهیم شکوری پیش از خروج از فدراسیون؛

هیچ چیز مهم‌تر از کنترل ویروس کرونا نیست/ برخی صحبت‌ها درباره برگزار شدن و یا لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال صحت ندارد

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۷:۴۵
کد خبر: ۹۸۳۷۱۲
هیچ چیز مهم‌تر از کنترل ویروس کرونا نیست/ برخی صحبت‌ها درباره برگزار شدن و یا لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال صحت ندارد
ابراهیم شکوری گفت: امیدوارم مردم با ادامه رعایت مسائل بهداشتی و خود قرنطینگی و در خانه ماندن به فراهم شدن شرایط کمک کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم شکوری، سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال، در آخرین گفتگوی خود پیش از تغییر در فدراسیون و خروجش از این پست پیرامون ادامه مسابقات لیگ برتر به خبرنگا‌ر برنا گفت: واقعیت این است که در حال حاضر هیچ چیزی مهم تر از کنترل شیوع بیماری کرونا وجود ندارد. می‌بینیم این بیماری در دنیا به یک مشکل اساسی تبدیل شده و مسابقات ورزشی را به تعطیلی کشانده است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم مردم با ادامه رعایت مسائل بهداشتی و خود قرنطینگی و در خانه ماندن به فراهم شدن شرایط کمک کنند تا هرچه زودتر ویروس کرونا در کشور ما و سایر کشورهای جهان از بین برود.

شکوری خاطرنشان کرد: کار ما این است که فقط صبر کنیم تا در آینده مسئولان بهداشتی کشور برای فعالیت های ورزشی و البته لیگ برتر فوتبال تصمیم بگیرند. برخی صحبت‌ها درباره برگزار شدن و یا لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال صحت ندارد. بی‌تردید اولویت کاری فدراسیون فوتبال برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر است اما پیش از هر چیزی سلامتی اهالی فوتبال مطرح است و در این باره نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی ارائه کرد. باید شرایط برگزاری وجود داشته باشد تا بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.

در پایان متذکر می‌شویم این مصاحبه در روز اول سال جدید تهیه شده بود.

نظر شما