براساس اعلام رسانه‌ها در بلژیک صورت گرفت؛

کرونا تیم صدرنشین لیگ را رسماََ قهرمان کرد+عکس

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۱:۲۸:۴۸
کد خبر: ۹۸۳۷۱۵
پس از شیوه ویروس کرونا، مسئوولان فدراسیون فوتبال بلژیک با معرفی تیم کلوب بروژ که با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار داشت به‌عنوان قهرمان این مسابقات را مختومه اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سازمان لیگ بلژیک به دلیل همه گیر شدن کرونا ویروس موافقت خود رابا پایان لیگ این فصل اعلام کرد.

لیگ بلژیک از سوی مسوولان فوتبال این کشور مختومه اعلام شد و تیم کلوب بروژ که با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار داشت به‌عنوان قهرمان معرفی گردید.

لیگ بلژیک

مسولان لیگ بلژیک در بیانیه ای اعلام کردند؛ مسابقات پشت درهای بسته "از نظر تئوری ممکن بود" اما مسولان لیگ  ترجیح می دهند در این شرایط فشار بیشتری به خدمات درمانی و پلیس وارد نشود. بنابراین توافق کردیم که فصل را مجدداً آغاز نشود و "جدول لیگ فعلی را به عنوان نهایی قبول کند".

خنت که «میلاد محمدی» را در اختیار دارد به نایب قهرمانی رسید و شارلروا هم در حضور «کاوه رضایی» و «علی قلی‌زاده» به مقام سومی رسید.

با تصمیم مسوولان، هیچ تیمی از لیگ فوتبال بلژیک سقوط نخواهد کرد و دو تیم برتر لیگ دسته دوم به مسابقات لیگ دسته اول صعود می‌کنند تا این مسابقات در فصل آینده با حضور ۱۸ تیم برگزار شود.

با این اصاف، لیگ فوتبال بلژیک نخستین لیگی لقب گرفت که به دلیل شیوع کرونا، مختومه اعلام می‌شود و البته بسیاری از کشورهای اروپایی، لیگ‌های فوتبال خود را تا تابستان به‌تعویق انداخته‌اند اما مسوولان فوتبال بلژیک تصمیم دیگری را اتخاذ کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز