هادی رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شعار بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ برای ایجاد امید در جامعه ورزش معلولین طراحی شده است/ ورزشکاران باید برنامه جدیدی داشته باشند

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۷:۰۱
کد خبر: ۹۸۴۳۲۸
دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: شعار بازی‌های پاراآسیایی 2022 برگفته از یک خرد جمعی است تا در شرایط کنونی برای جامعه ورزش معلولین ایجاد امید کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، در خصوص معرفی شعار بازی‌های پاراآسیایی 2022 با عنوان اتحاد قلب‌ها، درخشش آرزوها طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: وقتی شعاری را برای این مسابقات مهم انتخاب می‌کنند، یک خرد جمعی پشت آن است و اهداف ورزش معلولین در این شعار گنجانده شده. شاید در شرایط کنونی جهان و بحث شیوع ویروس کرونا، این شعار یک نگاه امیدوارانه به آینده دارد که راه ورزش تمام نمی‌شود، ورزشکاران ما در این راه هستند و خواهند بود و به امید مسابقاتی که حتی در برگزاری آن‌ها وقفه ایجاد شده، تلاش می‌کنند.

وی افزود: این شعار برای ورزشکاران امیدواری ایجاد می‌کند تا بدانند در آینده نتیجه تلاش‌های خود را خواهند گرفت. فکر می‌کنم این شعار، باتوجه به شرایط کنونی برگفته از یک خرد جمعی است تا برای جامعه ورزش معلولین ایجاد امید کند.

رضایی اظهار داشت: باتوجه به این که هنوز وضعیت پارالمپیک 2020 که به سال 2021 تعویق پیدا کرده است، هنوز به طور کامل مشخص نیست اما بحث بازی‌های پاراآسیایی جدا خواهد بود. چون در مسابقات پارالمپیک تعداد ورزشکاران کمتری نسبت به بازی‌های پاراآسیایی حضور دارند و هدف‌گذاری و انگیزه بزرگ‌تری برای ورزشکاران آسیایی محسوب می‌شود.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: تعویق پارالمپیک توکیو هم یک فرصت برای ورزشکاران شد تا بیشتر تلاش کنند، هم برای برخی ورزشکاران یک سال بزرگ‌تر شدن و بالا رفتن سن است. این شرایط پیش آمده و شامل تمام دنیا می‌شود، ورزشکاران ما باید تفهیم شوند که این مسئله تمام جامعه ورزش دنیا را دربرگرفته و در این مدت فقط باید تمرین کنند. ورزشکاران یک دوره آمادگی را برای حضور در المپیک داشتند اما ان‌شاءالله بتوانند این آمادگی را برای یک سال دیگر هم به دست بیاورند، باید برنامه جدید داشته باشند و هدف خودشان را به تاریخ جدید تغییر دهند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز