مجید جلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس احتمال ۹۵ درصد قهرمان لیگ برتر است/ می‌توان مسابقات را به صورت فشرده برگزار کرد/ عملکرد وزارت ورزش و جوانان در بحث مقابله با کرونا ارزشمند بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۶:۲۳
کد خبر: ۹۸۴۳۷۵
پرسپولیس احتمال ۹۵ درصد قهرمان لیگ برتر است/ می‌توان مسابقات را به صورت فشرده برگزار کرد/ عملکرد وزارت ورزش و جوانان در بحث مقابله با کرونا ارزشمند بود
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است تکلیف قهرمان لیگ تا حدود بسیار زیادی مشخص است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، درباره کمک او و باشگاه گل‌گهر به بیماران کرونا که از مبالغ قراردادشان کم شده، به خبرنگار برنا گفت: ما به وظیفه اجتماعی خود عمل کردیم. بنده با بازیکنان و مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. قرار شد هرکس هر مقداری که می‌تواند از قرارداد خود کسر کند. مجموع پول مبلغ 300 میلیون تومان بود که برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌های سیرجان مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به این نکته که بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های مختلف و در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند، تصریح کرد: در کشور ما پیش از اینکه بحث فراگیری ویروس مطرح شود، بازی‌های لیگ بدون تماشاگر شد، در گام بعدی مسابقات تعطیل و سپس تمرینات هم ممنوع شد و ایران در میان کشورهای جهان در زمینه ابتلا ورزشکاران و تماشاگران تصمیمات به موقع و درستی اتخاذ کرد. به هر حال عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت ورزش و جوانان بحث کرونا صحیح و ارزشمند بود.

سرمربی سابق تیم‌های پاس و پیکان پیرامون ادامه لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر مشخص نیست این رقابت‌ها در چه زمانی پیگیری خواهد شد. بنده معتقدم ما باید با توجه به شرایط خودمان درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات تصمیم گیری کنیم.

مدرس فیفا و کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که پیش از این در اظهار نظری اعلام کرده بود که امکان برگزاری مسابقات به صورت فشرده وجود دارد عنوان کرد: بله مطمئن باشید می‌توانیم مسابقات را به صورت فشرده برگزار کنیم و در اصل چاره‌ای جز این نداریم.

جلالی در ادامه تصریح کرد: بسیاری بحث تیم قهرمان را مطرف می‌کنند. این در حالی است که اصلا مشکل لیگ برتر فوتبال ما تیم قهرمان نیست. آنچه که می‌توان درباره تیم قهرمان گفت این است که با توجه به وضعیت فعلی جدول رده‌بندی و وضعیت تیم‌ها احتمال بالای 95 درصد پرسپولیس قهرمان لیگ برتر است اما بحث ما تیم‌های هستند که می‌خواهند سهمیه کسب کنند و تیم‌هایی که به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کنند و همچنین تیم‌های لیگ یکی که باید به لیگ برتر صعود کنند. شما در جدول لیگ یک را نگاه کنید، دو تیم نخست لیگ به ویژه تیم اول یک فاصله با سایر تیم‌ها دارند اما بحث من این است که سایر تیم‌ها نیز سرمایه‌گذاری و تلاش کرده‌اند و از همین‌رو شرایط ما را ایجاب می‌کند که مسابقات را برگزار کنیم.

جلالی تصریح کرد: طبیعی است ما مسابقات را زمانی باید برگزار کنیم که خطری از بابت کرونا جامعه را تهدید نکند و در این‌باره باید مسئولان بهداشتی تصمیم گیری کنند. آنگونه که بنده تحقیق کردم و متوجه شدم  تا سه  ماه آینده نمی‌توانیم بازی ها را با حضور تماشاگر برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز