محسن نصر اصفهانی:

تمرینات تیراندازان را لحظه به لحظه پیگیری می‌کنم

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۸:۰۲
کد خبر: ۹۸۴۶۳۷
تمرینات تیراندازان را لحظه به لحظه پیگیری می‌کنم
مربی تیم ملی تپانچه ایران گفت: تمرینات تیراندازان را در خانه لحظه به لحظه پیگیری می‌کنم که مبادا ورزشکاران افت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، محسن نصر اصفهانی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از سلامتی و شادکامی برای هموطنان عزیزمان در مورد شرایط تیم ملی در زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تیراندازان رشته تپانچه از 15 اسفندماه به صورت آنلاین تمرینات خود را طبق برنامه ریزی انجام شده در خانه پیگیری می‌کنند و بنده لحظه به لحظه با آنان در ارتباط هستم.

نصر در ادامه گفت: این تمرینات تنها مرور تکنیک و بدنسازی می‌باشد و سبب می‌شود که تیراندازان افت نکنند. این تمرینات قطعا جای تمرینات اصلی را نمی‌گیرد.

وی در خصوص تعویق در المپیک گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری درستی انجام شد ولی برای ورزشکارانی که خود را آماده کرده بودند از نظر روانی تاثیراتی را به همراه داشته باشد متاسفانه با تعویق این رویداد همه برنامه‌های ما لغو شد و موجب شد که ما مجددا برنامه ریزی کنیم تا به آمادگی مورد نظر دست پیدا کنیم.

مربی تیم تپانچه در خصوص عملکرد تیراندازی در سال 98 گفت: سال ۹۸ برای فدراسیون تیراندازی سالی پربار و درخشانی بود، کسب 6 سهمیه ارزشمند در طول 72 سال گذشته نشان از مدیریت و برنامه‌های خوب این فدراسیون داشته که باعث خوشحالی جامعه تیراندازی و مردم ایران شد، در سالی که گذشت تیم تپانچه کشورمان با کسب 2 سهمیه المپیک و کسب نخستین مدال برنز انفرادی این رشته نشان داد روزهای خوب و سازنده برای تیراندازی در آینده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از همه سربازان خط مقدم سلامت تشکر می‌کنم و امیداورم این مهمان ناخونده (ویروس کرونا) هر چه زودتر از کشورمان خارج شود.

نظر شما