احسان قائم مقامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کادر درمانی نیاز به حمایت معنوی ما دارد/ باید با رعایت نکات بهداشتی در ریشه‌کن کردن ویروس کرونا تلاش کنیم

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۴:۱۰
کد خبر: ۹۸۵۲۰۷
کادر درمانی نیاز به حمایت معنوی ما دارد/ باید با رعایت نکات بهداشتی در ریشه‌کن کردن ویروس کرونا تلاش کنیم
استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: باید تلاش کنیم تا کادر پزشکی و درمانی کشورمان که این روزها بیشتر از همه درگیر ویروس کرونا هستند، بیشتر از این خسته نشوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران و کاپیتان تیم ملی کشورمان طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: می‌خواهم از مردم خوب و عزیز کشورمان که دوره سخت و دشواری را طی می‌کنند، خواهش کنم با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌ها صورت گرفته، در ریشه‌کن کردن ویروس کرونا تلاش کنند. 

وی افزود: واقعا لازم است که این نکات را رعایت کنیم و از سفرهای غیر ضروری داخل استانی و بین شهری جدا خودداری کنیم و با قرنطینه خانگی و نکاتی که همه در این روزها آن‌ها را شنیدند، زنجیره انتقال را قطع کنیم و کرونا را شکست دهیم.

قائم مقامی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا کادر پزشکی و درمانی کشورمان که این روزها بیشتر از همه درگیر ویروس کرونا هستند، بیشتر از این خسته نشوند. واقعا پزشکان و پرستاران کشورمان روزهای سختی را دارند پشت سر می‌گذارند و به حمایت معنوی ما احتیاج دارند.

استاد بزرگ شطرنج ایران و کاپیتان تیم ملی کشورمان در پایان گفت: امیدوارم با همراهی شرایطی را در کشور فراهم آوریم که در آینده پشیمانی نداشته باشد و بیشتر از این غصه این روزها را نخوریم. انشاالله آسیب‌ها تا حد امکان کنترل شود، آرزوی بهترین‌ها را برای مردم عزیز کشورمان دارم.

نظر شما