سایت انگلیسی فاش کرد؛

فوری/ ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال قطعی شد+سند

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۱:۰۱
کد خبر: ۹۸۵۶۷۷
فوری/  ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال قطعی شد+سند
غلی رغم شیوع کرونا مسئولان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس تصمیم دارند این مسابقات را برگزار کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت اکسپرس انگلیس نوشت: گرگ کلارک ، رئیس اتحادیه فوتبال گفتلیگ برتر ادامه خواهد یافت. هر کس باید بهادازه خودش دردی را که بر اثر همه گیر کروناویروس به فوتبال وارد شده است ، قدم بگذارد."

اظهارات کلارک در حالی ادامه می یابد که مذاکرات بین باشگاه های لیگ برتر و لیگ فوتبال انگلیس و اتحادیه بازیکنان ، اتحادیه بازیکنان حرفه ای حرفه ای در خصوص تعویض دستمزد بازیکنان ادامه دارد و وی اعلام کرده مسابقات بدون تماشاگر ادامه خواهد شد.

کلارک

 

در آخرین جلسه مسئولان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس و مسئولان برگزاری رقابت‌های لیگ جزیره، تصمیم به آن شده تا رقابت‌های این فصل از فوتبال انگلیس پیگیری شود و قهرمان این رقابت‌ها نیز مشخص شود.

از رقابت‌های لیگ جزیره تنها 10 هفته باقی مانده و ممکن است با برد‌های پی در پی لیورپول این تیم زودتر از زمان رسمی پایان این رقابت‌ها قهرمان مسابقات شود. موضوعی که خود سسب مشخص شدن قهرمان و همچنین پایان یافتن رسمی این رقابت‌ها خواهد شد.

همچنین قرار است تا در صورت برگزاری این رقابت‌ها لیگ بعدی با فاصله دو هفته‌ای برای نقل و انتقالات و همچنین استراحت بازیکنان آغاز شود. موضوعی که هم باعث ترس مسئولان تیم‌های چند صد میلیون یورویی لیگ جزیره به دلیل فشردگی و افزایش مصدومیت بیش از حد بازیکنان تیم هایشان شده است و همچنین فرصت کمی را در اختیار تیم‌های این لیگ برای نقل و انتقال بازیکنان قرار داده است.  یکی از دلایلی که سبب پیگیری دوباره این رقابت‌ها خواهد شد، تراکنش‌های مالی و سود‌های کلان لیگ جزیره برای اسپانسر‌ها و همچنین تیم‌های و مسئولان این لیگ خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز