حکیم منصوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تعویق یک ساله المپیک فرصت بسیار خوبی برای همه ایجاد کرده است/ فقط برای دور نشدن از ورزش در خانه تمرین می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۶:۱۴
کد خبر: ۹۸۶۱۱۰
تعویق یک ساله المپیک فرصت بسیار خوبی برای همه ایجاد کرده است/ فقط برای دور نشدن از ورزش در خانه تمرین می‌کنیم
کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: در شرایطی که اوضاع منظم باشد و باشگاه‌ها در روند تمرینات با تیم ملی همکاری کنند، می‌توانیم به سطح بسیار خوبی برسیم و برای پارالمپیک شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک 2020 توکیو شده بود، کمیته ملی پاراالمپیک اعلام کرد براساس سیاستگذاری‌های این سازمان تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان به بازی‌های توکیو اعزام نخواهد شد. اما پس از مدتی با فشارهای فراوان تصمیم بر آن شد که این تیم به توکیو اعزام شود. قطعا این موضوع توقعات و انتظارات را از تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان بالا می‌برد. اما حالا با لغو اردوهای ملی همه تمرینات تعطیل شده‌اند و این موضوع شامل حال ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر نیز می‌شود. حکیم منصوری کاپیتان تیم ملی طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات و مسابقات باشگاهی، به ضرر کل ورزشکاران کشور و جهان شد. من خودم با انجام یک سری تمرینات بدنسازی در خانه ورزش می‌کنم و این تمرینات نیازی به توپ ندارند.

وی افزود: در رشته بسکتبال با ویلچر باید از نظر استقامت بدنی، سرعت و تکنیک‌های کار با توپ کار شود که بسیار زمانبر است. در حال حاضر شرایط همینطور است و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. فقط باید با رعایت یک سری نکات بهداشتی در خانه بمانیم و تمریناتمات را تا حد ممکن پیگیری کنیم.

منصوری اظهار داشت: ورزشکاران دیگری هم که من با آن‌ها در ارتباط هستم، بیشتر تمرینات آمادگی جسمانی و بدنسازی را در منزل انجام می‌دهند. این نوع تمرینات فقط برای این است که ورزشکاران از نظر بدن افت پیدا نکنند یا اضافه وزن نداشته باشند. اما از نظر ارتقا توانایی و چابکی تاثیرگزار نیست، فقط برای این که از ورزش دور نشویم یک سری تمرینات را انجام می‌دهیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پایان گفت: تعویق یک ساله المپیک فرصت بسیار خوبی برای همه ایجاد کرده است. در شرایطی که اوضاع منظم باشد و باشگاه‌ها در روند تمرینات با تیم ملی همکاری کنند، می‌توانیم به سطح بسیار خوبی برسیم و برای پارالمپیک شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز