رضا خالقی فر در گفتگو با خبرنگار برنا :

پارس جنوبی اولین باشگاهی بود که تمرینات را به صورت آنلاین برگزار کرد/ برای اعلام تیم قهرمان بهتر است فرصت دهند تا تکلیف کرونا مشخص شود

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۰۸:۰۱:۱۴
کد خبر: ۹۸۶۳۵۶
پارس جنوبی اولین باشگاهی بود که تمرینات را به صورت آنلاین برگزار کرد/ برای اعلام تیم قهرمان بهتر است فرصت دهند تا تکلیف کرونا مشخص شود
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال گفت: مسابقات لیگ باید در شرایطی برگزار شود که احتمال شیوع کرونا ویروس یا همان کوید19 از بین رفته باشد و سلامتی هیچ‌کس حتی یک نفر هم تهدید نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا خالقی‌فر مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیرامون آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: تیم ما بعد از تعطیلی تمرینات و با ۳ روز استراحت، بلافاصله تمرینات خود را به صورت آنلاین آغاز کردیم و در ایران نخستین باشگاهی بودیم که از فضای مجازی برای تمرین کردن استفاده کردیم.

وی افزود: البته نوع تمرینات ما ساده نیست و طبق برنامه کادر فنی راس ساعت ۱۲ به صورت هماهنگ تمرینات خود را آغاز می‌کنیم. افاضلی تمرینات گوناگون و پرفشاری را طراحی کرده و  در این یک ساعت آنها را انجام می‌دهیم و بنده به شما قول می‌دهم در صورت برگزاری مسابقات لیگ بازیکنان پارس جنوبی به هیچ وجه به لحاظ بدنی از شرایط آرمانی دور نشدند.

مهاجم سابق پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون ادامه برگزاری لیگ خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ باید در شرایطی برگزار شود که احتمال شیوع کرونا ویروس یا همان کوید19 از بین رفته باشد و  سلامتی هیچ‌کس حتی یک نفر هم تهدید نشود. نباید فراموش کنیم سلامتی همه اهمیت دارد و کوچک و بزرگ هم نمی‌شناسد. من به شخصه نگران پدر و مادر و سایر افراد خانواده ام هستم و به همین دلیل تمام مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنم و در خانه قرنطینه هستم.

وی در ادامه تصریح کرد: البته اگر بخواهم از روی تعصب صحبت کنم، باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند. اما اگر بخواهیم بدون تعصب صحبت کنیم بهتر است اجازه دهیم مشخص شود این ویروس چه زمانی از بین می‌رود و بعد از آن درباره ادامه رقابت‌ها صحب کنیم. به هرحال اگر مسابقات تعطیل شود راهکاری وجود دارد که چهار تیم نخست به عنوان نمایندگان ایران در جام قهرمانان آسیا معرفی شوند. 

خالقی‌فر پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز تصریح کرد: بعد از آمدن افاضلی تیم نتایج بسیار خوبی داشت و توانستیم خود را از پایین جدول به میانه بیاوریم و انشاالله با بهبود شرایط و نابودی کرونا از روی کل زمین و ادامه برگزاری مسابقات پارس جنوبی به نتایج بهتری نیز خواهد گرفت و به رتبه‌های بالاتر نیز خواهیم رسید.

مهاجم شمالی کشور درباره بیماری میثم بائو که از دوستان قدیمی نیز به شمار می‌رود تصریح کرد: البته من با  میثم چند روزی است که صحبت نکردم. او استراحت می‌کند، اما خداراشکر که توانست کرونا را شکست دهد و انشاالله تمامی مردم ایران و جهان نیز مانند او کوید 19 را شکست می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز