فاطمه صفرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون تاریخ جدید برای مسابقات جهانی را اعلام نکرده است/ تعویق المپیک برای بانوان تکواندوکار بهترین اتفاق بود

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۷:۱۹:۱۲
کد خبر: ۹۸۷۵۳۶
فدراسیون تاریخ جدید برای مسابقات جهانی را اعلام نکرده است/ تعویق المپیک برای بانوان تکواندوکار بهترین اتفاق بود
مربی تیم‌ملی تکواندو بانوان گفت: هدف از برگزاری لیگ دست‌یابی به یک پشتوانه خوب برای تیم‌ ملی است حالا اینکه بخواهیم مانند برخی رشته‌ها قهرمان را مشخص کنیم چندان اهمیتی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه صفرپور، مربی تیم‌ ملی تکواندو بانوان، درباره زمان برگزاری اردوهای تیم‌ ملی برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: پیش از این قرار بود پس از پایان تعطیلات نوروز از 16 فروردین تمرینات تیم را آغاز کنیم اما با شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌ها و اردوها لغو شد.

وی افزود: آخرین تاریخی که فدراسیون جهانی برای برگزاری مسابقات هم اعلام کرد برای اواسط خرداد ماه است که بعید می‌دانم در چنین شرایطی امکان برگزاری مسابقات باشد. فدراسیون هم در حال حاضر  تاریخ جدیدی را اعلام نکرد بنابراین هنوز هیچ اطلاع دقیقی در خصوص برگزاری اردوها نداریم.

صفرپور درمورد ادامه لیگ بانوان (جام کوثر) توضیح داد: هدف از برگزاری لیگ دست‌یابی به یک پشتوانه خوب برای تیم‌ملی است حالا اینکه بخواهیم مانند برخی رشته‌ها قهرمان را مشخص کنیم چندان اهمیتی ندارد. در لیگ آنچه که مهم است ارتقاء سطح کیفی بازیکنان در جریان مسابقات است حالا با چند ماه تاخیر اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد مهم این است که برگزار شود تا تکواندو کاران آزمون خطا داشته باشند.

مربی تیم‌ ملی با اشاره به تعویق یکساله المپیک گفت: تعویق المپیک برای بخش بانوان خیلی خوب شد چرا که برای حضور در انتخابی با کمی مشکل در انتخاب نماینده مشکل داشتیم چون برخی از بازیکنان آسیب دیده بودند و با این شرایط اگر انتخابی هم با تعویق مواجه شود برای ما خوب خواهد بود چون با آمادگی بهتری در مسابقه حاضر می‌شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز