شهرام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تعویق المپیک برای والیبال هم نفع داشت و هم ضرر/ نفرات داخلی از مربیان خارجی معمولی موفق‌تر هستند/ کولاکوویچ در مقطعی به تیم ملی کمک کرد

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۸۹۲۹۲
تعویق المپیک برای والیبال هم نفع داشت و هم ضرر/ نفرات داخلی از مربیان خارجی معمولی موفق‌تر هستند/ کولاکوویچ در مقطعی به تیم ملی کمک کرد
ملی‌پوش والیبال ایران گفت: تعویق المپیک هم برای والیبال ایران سود داشت و هم ضرر، تعدادی از ستاره‌های والیبال‌مان در سال گذشته تورنمت‌های سنگینی را پشت سر گذاشتند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شهرام محمودی، عضو تیم‌ملی والیبال ایران درباره انتخاب کادر فنی برای هدایت تیم‌‌ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در مرحله نخست باید قبول کنیم که ما بازیکن هستیم و طبیعتا در چنین مواردی نباید دخالت کنیم قطعا این کار توسط فدراسیون انجام خواهد شد. فدراسیونی که به هر حال از بخش‌ها و کارشناسان متعددی تشکیل شده است. 

وی افزود: اما در مجموع اگر بخواهیم با توجه به شرایط حال حاضر والیبال نگاه کنیم باید از کادری استفاده کنیم برای والیبال ایران سودآور باشد. اگر قرار است مربی معمولی خارجی بیاوریم بهتر است به جای این کار روی مربیان داخلی که واقعا هم پتانسیل بالایی دارند و همین این رشته از نظر علمی به روز هستند استفاده کنیم. مانند پیمان اکبری، بهروز عطایی، رحمان محمدی راد، مصطفی کارخانه و چند مربی سرشناس دیگر.

او ادامه داد: ولی در غیر این صورت بهتر است از فرصتی که پیش آمده استفاده لازم را ببریم و یک مربی طراز اول خارجی انتخاب کنیم تا اگر مربی داخلی هم در کنارش قرار گرفت چیز جدیدی از او یاد بگیرد و هم سطح والیبال ایران را بالاتر ببرد. البته این را هم بگویم که کولاکوویچ هم مربی خوبی بود و در مقطعی هم به والیبال کشورمان کمک کرد جا دارد از او و کادر‌اش تشکر کنیم.

محمودی در مورد تعویق المپیک ۲۰۲۰ المپیک گفت: واقعا با این شرایط معلوم نیست چه اتفاقی قرار است رخ بدهد‌ تعویق المپیک هم برای والیبال ایران سود داشت و هم ضرر، تعدادی از ستاره‌های والیبال‌مان در سال گذشته تورنمت‌های سنگینی را پشت سر گذاشتند که باعث خستگی و بعضا آسیب دیدگی‌شان شده بود الان این فرصت را دارند به خوبی ریکاوری کنند و دوباره با انگیزه‌تر به تیم برگردد. اما در کنار آن وقتی مسابقه و اردویی نباشد آمادگی بدنی کم می‌شود این مسئله اصلا به سود یک ورزشکار حرفه‌ای نیست. اما به هر صورت باید با این بحران که کل دنیا را درگیر کرده باید کنار آمد.

بازیکن تیم شهرداری ارومیه در پایان در خصوص قرارداد خود با این تیم توضیح داد: قرارداد من با شهرداری ارومیه یکساله بود که به پایان رسید هنوز هم تکلیف‌مان برای فصل بعد با این شرایط مشخص نیست‌ البته برای لیگ آینده هنوز زمان زیادی باقی مانده است و بعید می‌دانم تیمی در این شرایط برای فصل آینده با بازیکنی قرارداد ببندد.

نظر شما