پیرو مذاکرات صورت گرفته با استاندار و مسئولان ورزشی استان؛

حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شد

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۶:۰۱
کد خبر: ۹۸۹۵۳۸
حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شد
بعد از مذاکرات صورت گرفته از سوی مسئولان سازمان لیگ، حضور یک نماینده از استان کرمانشاه در لیگ برتر کشتی آزاد سال 99 قطعی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در حالی که مسئولان سازمان لیگ کشتی طی هفته های اخیر رایزنی و مذاکرات زیادی پیرامون حضور تیم های قدرتمند در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در سال 99 داشتند، بعد از برگزاری چند جلسه حضور یک نماینده از استان کرمانشاه در لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شد. 

در پی مذاکرات صورت گرفته با استاندار کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیات کشتی کرمانشاه، شرایط برای حضور یک تیم قدرتمند با پشتوانه مالی مناسب از این استان در لیگ برتر کشتی آزاد فراهم شد. 

کرمانشاه که تاکنون قهرمانان زیادی را به کشتی ایران تحویل داده، در سال های اخیر نماینده ای در لیگ برتر نداشته و بعد از چند سال مردم کشتی دوست این استان می توانند از نماینده استان خود در لیگ برتر کشتی حمایت کنند. 

بعد از جلسه ای که روز چهارشنبه در استان کرمانشاه میان مسئولان سازمان لیگ و مسئولان ورزشی و سیاسی کرمانشاه برگزار شد، حالا همه چیز برای حضور یک نماینده از این استان در لیگ برتر مهیاست. 

محمدحسین محبی، رییس هیات کشتی کرمانشاه در این باره به ایرنا گفت: این مهم با کمک های آقای بازوند استاندار ورزش دوست کرمانشاه محقق شده و پس از سال ها می توانیم در لیگ برتر کشتی آزاد تیمداری کنیم. در همین راستا از کشتی گیران شاخص خود که سال های اخیر برای تیم ها و استان های دیگر روی تشک رفته اند خواسته ایم که قرارداد خود را تمدید نکنند تا بتوانند در اختیار کرمانشاه باشند. حضور در لیگ برتر می تواند کشتی کرمانشاه را متحول و شور و اشتیاق را به هواداران این رشته در استان هدیه کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز