مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

هیأت‌های ورزشی سمنان در راستای جذب جوانان در میادین ورزشی تلاش مضاعف کنند

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۱:۰۴
کد خبر: ۸۴۶۶۱۴
هیأت‌های ورزشی سمنان در راستای جذب جوانان در میادین ورزشی تلاش مضاعف کنند
اولین نشست هم اندیشی مسئولین استان و شهرستان سمنان به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛اولین نشست هم اندیشی مسئولین استان و شهرستان سمنان به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان و با حضور مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ، سیدعباس دانایی فرماندار سمنان ، محسن ایزدبخش معاون امور ورزشی اداره کل ، حسین زیای سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئتهای ورزشی شهرستان در خانه شطرنج سمنان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این نشست ضمن ارائه برنامه‌ها، اهداف و حدود انتظارات خود، گفت: با ایجاد بسترهای مناسب و حمایت‌های این اداره کل به دنبال برطرف کردن موانع و مشکلات هیأت‌های ورزشی فعال در شهرستان سمنان هستیم.
مجتبی جانعلی با تأکید بر فراهم شدن زمینه‌های ورزشی برای تمام جوانان در شهرستان سمنان، افزود: باید رؤسای هیأت‌ها، مربیان و ورزشکاران قدیمی و پیشکسوت در راستای جذب جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی تلاش مضاعف کنند.
فرماندار سمنان در این نشست ضمن قدردانی از مجموعه اقدامات مطلوب حوزه ورزش در شهرستان سمنان، هدف‌گذاری را در کسب موفقیت و توفیقات مطلوب هیأت‌های ورزشی در طول فعالیت حائز اهمیت عنوان کرد.
دانایی بر توسعه فعالیت‌های ورزشی با استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و خواستار ایجاد بسترهای مناسب ورزشی برای جوانان و نوجوانان در شهرستان سمنان شد.
وی ادامه داد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، هیأت‌های ورزشی و مربیان نقش اساسی و کلیدی ایفا می‌کنند.
فرماندار سمنان با بیان اینکه مرکز استان سمنان دارای مستعدترین ورزشکاران در حوزه فعالیت‌های ورزشی است، اظهار کرد: انتظار می‌رود با توجه به استعدادهای ورزشی این شهرستان، استعدادهای نهفته منطقه شناسایی و از آنها حمایت شود.
در پایان مسؤولان هیأت‌های ورزشی نیز به مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان سمنان اشاره کردند و خواستار مساعدت بیشتر مسؤولان برای کمک به رشته‌های ورزشی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز