ناهید کیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تمریناتم را در خانه دنبال می‌کنم/ برای مقابله با کرونا به عزم جدی نیاز است

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۳:۲۴
کد خبر: ۹۷۹۴۱۴
تمریناتم را در خانه دنبال می‌کنم/ برای مقابله با کرونا به عزم جدی نیاز است
عضو تیم‌ ملی تکواندو بانوان گفت: تا جایی که امکان دارد و باعث آسیب رساندن به دیگران نباشد در خانه تمریناتم را دنبال می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناهید کیانی، عضو تیم‌ ملی تکواندو بانوان درباره وحدت جامعه ورزش برای مقابله با ویروس کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: همکاری جامعه ورزش همیشه خوب بوده است، در این موضوع هم از همان روزهای نخست همکاری‌ها شروع شد و همه مسابقات و اردوها لغو شدند. در این مدت به شخصه تا جایی که امکان دارد و باعث آسیب رساندن به دیگران نباشد در خانه تمریناتم را دنبال می‌کنم.

او افزود: این موضوع واقع جدی است و تقریبا کل جهان را درگیر کرده است. من به همه افرادی که واقعا به ورزش علاقه دارند توصیه می‌کنم در این روزها در خانه بمانند و تمریناتشان را در خانه انجام دهند چراکه فکر می‌کنم دقیقا یکی از آلوده‌ترین مکان‌ها برخی از باشگاه‌های ورزشی هستند.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: برای مردم هم همین توصیه را دارم ولی متاسفانه برای برخی این صحبت‌ها اهمیتی ندارد. متاسفانه من هر روز که از پنجره بیرون را تماشا می‌کنم سیل جمعیت را می‌بینم که واقعا نمی‌دانم چطور می‌شود تا این حد سلامتی برای عده‌ای بی‌اهمیت شده است. این روزها واقعا مراکز درمانی روزهای سختی را پشت سر می‌گذرانند و در این شرایط باید به فکر پرستاران هم بود که جان‌شان را برای سلامتی بقیه افراد به خطر می اندازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز