آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهار محال و بختیاری تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۶۰۶۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهار محال و بختیاری تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهار محال و بختیاری تا 18 اردیبهشت ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ مجید شیرانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در هجدهمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۶۶ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۶۹ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۳۰ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۲۲۴ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید ۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد: هم اکنون ۳۸۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳۲۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

وی تاکید کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۰۰۱ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: هم اکنون ۵۷ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز