پیشرفت ۹۸ درصدی ساخت بزرگترین کارخانه تخصصی آب معدنی کشور در کوهرنگ

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۲:۵۶
کد خبر: ۳۹۸۸۵۸
پیشرفت ۹۸ درصدی ساخت بزرگترین کارخانه تخصصی آب معدنی کشور در کوهرنگ
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 98درصدی بزرگترین کارخانه تخصصی آب معدنی کشور در شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سید نعیم امامی، با بیان اینکه کارخانه تکمیل و آماده بهره برداری است، گفت: هم اینک دستگاه ها و ماشین آلات این کارخانه تخصصی آب معدنی در حال نصب است.

وی گفت: تست و آزمایش های بیولوژیکی و استاندارد سنجی آب این کارخانه انجام و از جمله بزرگترین کارخانه های آب معدنی ملی کشور مطرح است.

به گفته وی، استاندارد دستگاه های این کارخانه حساس به وجود بار میکروبی و شیمیایی آب است و در صورت کوچکترین آلودگی میکروبی و شیمیایی در آب، دستگاه به صورت خودکار قطع و آب بسته بندی نمی شود تا مشکل آلودگی رفع شود.

امامی میزان سرمایه ثابت این کارخانه را 450 میلیارد و 500 میلیون ریال و سرمایه در گردش را 64 میلیارد و 810 میلیون ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این واحد صنعتی در زمان بهره برداری برای 150 نفر فرصت شغلی فراهم می کند، تصریح کرد: ظرفیت تولید این کارخانه در سال را 220 هزار تن آب معدنی و چهار هزار و 600 تن پریفورم و 696 تن درپوش و سه هزار و 348 تن بطری بشمرد.

این کارخانه تخصصی آب معدنی در شهرک تخصصی آب معدنی شهرستان کوهرنگ واقع شده است.

به گزارش برنا، شهرک تخصصی تولید و بسته بندی آب معدنی استان نیز در شهرستان کوهرنگ و با جواز تاسیس 22 واحد تولید آب معدنی وجود دارد.

هم اینک حدود هشت درصد واحدهای صنعتی بسته بندی آب معدنی در چهار محال و بختیاری قرار دارد و حدود هشت درصد ظرفیت اسمی تولید آب معدنی کشور متعلق به این استان است.

مرکز شهرستان کوهرنگ حدود 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز