اجرای طرح ملی استعداد یابی دوومیدانی در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۸۸۷۸
اجرای طرح ملی استعداد یابی دوومیدانی در چهارمحال و بختیاری
همگام با فدراسیون دوومیدانی کشور، طرح کشف، گزینش و پرورش استعداد های دوومیدانی در استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اجرا می شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ شهریار تندرو گفت: همسو با سیاست های کلی فدراسیون دوومیدانی کشور در بحث کشف و پرورش استعداد های دوومیدانی کشور، طرح ملی استعدادیابی دوومیدانی با عنوان"کشف، گزینش و پرورش استعداد های دوومیدانی" در استان چهارمحال و بختیاری با همکاری آموزش و پرورش استان در مقطع دوره اول متوسطه برگزار شد و سایر شهرستان های استان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه حلقه پرورش استعداد های تازه و ورزش قهرمانی دوومیدانی استان در سالیان گذشته ارتباط خود را از دست داده به طوری که امروز در صورت بازنشستگی قهرمانان ملی کشور جایگزین مناسبی برای آنها وجود نخواهد داشت که اهمیت اجرای طرح مذکور در استان ما بیش از سایر استان ها و رشته ها حس می شود.

مسئول کمیته استعدادیابی هیات دوومیدانی استان با اشاره به استعدادهای بسیار ناب در مواد مختلف رشته دوومیدانی در سراسر استان گفت: بحمدالله در بهار امسال پیست بین المللی تارتان شهرستان بروجن افتتاح خواهد گشت و بهترین شرایط استفاده دوومیدانی کاران استان در کنار پیست روزباز این شهرستان مهیا می گردد و باید استعداد های استان را در مسیر ورزش قهرمانی قرار دهیم تا دوباره شاهد درخشش نمایندگان این استان در المپیک و مجامع بین المللی باشیم.

تندرو ادامه داد: در شروع این مهم شهرستان فارسان به عنوان اولین شهرستان استان تحت استعدادیابی کارشناسان این رشته قرار گرفت و امید داریم شهرستان های شهرکردو بروجن را در ادامه فرایند، استعداد یابی را در آنها آغاز کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز