راه اندازی ۱۸۸ کارگاه اقتصاد مقاومتی در بروجن

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۳:۵۸:۴۸
کد خبر: ۴۱۸۷۴۵
راه اندازی ۱۸۸ کارگاه اقتصاد مقاومتی در بروجن
فرمانده سپاه ناحیه بروجن، از راه اندازی 188 کارگاه اقتصاد مقاومتی طی یک سال گذشته و با اعتباری افزون بر 23 میلیارد ریال، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی گفت: با راه اندازی این تعداد کارگاه اقتصاد مقاومتی، برای بیش از 480 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات اعطایی از سوی نیروی انسانی بسیج شهرستان بروجن در این خصوص، 6 میلیارد ریال بوده که در قالب ایجاد کارگاه های قالی بافی، نانوایی و تراشکاری به 90 متقاضی پرداخت شده است.

کیهانی یادآور شد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه بروجن نیز با اعطای 17 میلیارد ریال تسهیلات به 98 نفر در سال گذشته، نقش بسزایی در ایجاد کارگاه های زودبازده ایفا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن افزود: در سه ماهه نخست سال جاری نیز ۳۰۰ نفر از بسیجیان عضو حلقه های صالحین، در قالب اردوهای یک روزه جهادی به خدمت رسانی در عرصه های کشت گیاهان دارویی، هرس درختان و اصلاح و احیاء باغات مثمر در سطح شهرستان پرداختند.

وی همچنین گفت: اردوهای طرح هجرت بسیج دانش آموزی نیز با شرکت ۳۰۵ نفر از دانش آموزان، از اول تیر به مدت 2 ماه در سطح شهرستان آغاز می شود.

کیهانی اضافه کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوها، ضمن پرداختن به زیباسازی، رنگ آمیزی و بهسازی مدارس نیازمند تعمیر، در کلاس های فوق برنامه فرهنگی، هنری و عقیدتی هم شرکت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز