رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری:

تشکیل نخستین اتاق فکر اصناف کشور در استان چهارمحال وبختیاری

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۱:۲۶:۴۱
کد خبر: ۴۲۳۱۲۶
تشکیل نخستین اتاق فکر اصناف کشور در استان چهارمحال وبختیاری
رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه نخستین اتاق فکر اصناف در سطح کشور در این استان تشکیل شده است، گفت: از سال گذشته تاکنون جلسات خوبی برای حل مشکلات اصناف در این اتاق برگزار شده است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ نعیم امامی شامگاه شنبه ‌در همایش اصناف با اشاره به برگزاری انتخابات  اتحادیه‌های صنفی اظهار داشت: انتخابات اتحادیه‌های صنفی برای 50 اتحادیه در سال جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر در سال گذشته افزود: کسب این رتبه‌های شاخص حاصل تعامل بین اتاق‌ اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این سازمان رتبه نخست را در عملکرد تعیین تکلیف پروانه‌های منقضی شده اصناف کسب کرده است، بیان کرد: رتبه نخست شاخص صدور پروانه کسب یعنی کمترین مدت زمان شروع و پایه چرخه کار برای اعطاء پروانه کسب، در استان صدور پروانه کسب حدود 42 روز بوده اما در کشور 100 روز می‌باشد و این رقم قابل ملاحظه‌ای است.

امامی با بیان اینکه نخستین اتاق فکر اصناف در سطح کشور در این استان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون جلسات خوبی برای حل مشکلات اصناف در این اتاق برگزار شده است.

وی با اشاره به سیاست صنعت، معدن و تجارت در سال جاری گفت: تمرکززدایی در مجتمع‌های صنفی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این سازمان در سال جاری است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش جریمه‌های اصناف تصریح کرد: در سال جاری جریمه‌ها 70 درصد کاهش و بازرسی‌ها 25 درصد بازرسی افزایش یافته کرده است که این نشان‌دهنده رویکرد ارشادی و تعاملی صنعت، معدن و تجارت است، درزصد شکایات مردمی 25 کاهش یافته کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز