معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خبر داد

گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۱:۳۲:۱۳
کد خبر: ۴۳۰۲۲۹
گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در  چهارمحال و بختیاری
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛  یونس گرجی  اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، نمایشگاه عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری گشایش یافته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حجاب همچون صدفی است که مروارید گرانبها را از خطرات و صدمات نگهداری می‌کند و در همه ادیان الهی به ویژه اسلام به امر حجاب و عفاف تأکید فراوانی شده است و حجاب و عفاف بر ایمان انسان مومن می‌افزاید.

وی بیان داشت: رعایت امر حجاب و عفاف زمینه رشد متعالی جامعه را فراهم می‌سازد و انسان را به رشد معنوی و متعالی می‌رساند و رعایت عفاف و حجاب در جامعه لازم است.

گرجی افزود: نمایشگاه عفاف و حجاب در راستای تقویت بنیان خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به ویژه نسل جدید، آشنایی بانوان از مزایا و فواید رعایت عفاف و حجاب از 20 تیرماه به مدت پنج روز در محوطه امامزاده حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برپا شده است و بازدید برای علاقمندان آزاد است.

وی تصریح کرد: حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است و بانوان با حجاب در برابر آسیب‌های اجتماعی در امان هستند و دارای امنیت بیشتری در جامعه خواهند بود و حضرت فاطمه (س) الگوی تمام زنان جهان همیشه دارای حجاب برتر یعنی چادر بودند و به امر حجاب و عفاف توجه ویژه‌ای داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز