فرماندار شهرکرد:

عدم وجود کمپینگ گردشگری یکی از مشکلات عمده شهرستان است

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۵:۴۰
کد خبر: ۴۳۳۷۵۷
عدم وجود کمپینگ گردشگری یکی از مشکلات عمده شهرستان  است
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: وجود کمپینگ گردشگری باعث حفظ زیر ساخت های شهری و پیشگیری از هر گونه عارضه برای مسافران و گردشگران می شود.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛ حمید ملک پور در ستاد تسهیلات خدمات سفر با بررسی نقاط ضعف و قوت خدمات‌رسانی به گردشگران در تعطیلات عید فطر اظهار داشت: اکنون مراکز اقامتی تابستانه شهرستان در پارک‌ها، میدان‌ها و فضای سبز است که در صورت احداث این کمپینگ مشکلات اقامتی کاهش می‌یابد.

وی افزود: برای احداث این کمپینگ فضاهایی نیز در نظر گرفته شده که با مشارکت میراث فرهنگی و شهرداری در حاشیه جاده‌ها فضاهایی برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران در نظر گرفته شود.

ملک پور با اشاره به فراهم بودن زمینه‌های پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید سعید فطر تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته بهترین پذیرایی از مسافران و گردشگران این شهرستان صورت گرفت.

فرماندار شهرستان شهرکرد بیان داشت: نقاط ضعف پذیرایی در سال‌های گذشته برطرف شد و استقبال شایسته‌ای از مسافران به عمل آمد که رضایت‌مندی مسافران و گردشگران این شهرستان را به دنبال داشت.

وی خاطر نشان کرد: در ایام تعطیل عید سعید فطر در زمینه توزیع آرد، پخت نان، توزیع گوشت، میوه و سبزیجات هیچ‌گونه مشکلی در این شهرستان نبود و بازرسی و نظارت در همه حوزه‌ها با مطلوبیت بسیار بالا انجام شد.

ملک پور با اشاره به اسکان مسافران در مدارس شهرستان بیان کرد: 1094 خانوار در 29 مدرسه ناحیه یک و 2 مستقر شدند که از این مجموع 825 خانواده فرهنگی بوده‌اند.

افزوده می شود؛ پل زمانخان، سیاسرد بروجن، چشمه‌زنه و گرداب بن از پربازدیدترین مناطق گردشگری استان در ایام تعطیلات عید فطر بوده‌اند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز